Românii de la CAHM au trasat viitorul produselor de îngrijire la Paris, în capitala industriei cosmetice

Românii de la CAHM au trasat viitorul produselor de îngrijire la Paris, în capitala industriei cosmetice

În perioada 6 – 10 noiembrie 2022, compania românească CAHM a participat la EquipHotel, cel mai important eveniment internațional adresat sectoarelor ospitalității și serviciilor alimentare, organizat la Paris. În cadrul prestigiosului eveniment, industria românească de cosmetice a triumfat la cel mai înalt nivel, prin reprezentanții CAHM, care au lansat cu această ocazie, Perla de șampon, singura inovație cosmetică remarcabilă din cadrul ediției din acest an a salonului. Un brevet unic la nivel mondial, soluția de biomaterial pregatită de echipa CAHM, rezultat al unei munci de echipă ce a durat 5 ani, este menită să schimbe comportamentul de îngrijire personală al consumatorilor, precum și să contribuie semnificativ la viitorul unei industrii cosmetice verzi, având în vedere că presupune lipsa utilizării plasticului în ambalaje.

„Înaintea fiecărei participări la EquipHotel trăim o emoție incredibilă, grandoarea evenimentului ne face să fim nerăbdători, dar și foarte atenți referitor la modul în care ne vom prezenta. Tind să cred că această emoție este generată și de faptul că suntem singura companie românească participantă la ultimele 3 ediții și simțim responsabilitate față de tricolor. Am început să conturăm planul standului în luna iunie 2022 și am făcut o repetiție în curtea spațiului unde avem birourile, cu 2 săptămâni înainte de eveniment. Profit să le mulțumesc tuturor celor din echipa noastră, dar și celor ce ne-au susținut pentru a putea prezenta toate materialele într-un timp atât de scurt și îi menționez, în mod special, pe Vladlen Babcinețchi, designerul conceptului creativ al standului, Mads Kreative și Alexandra Catrangiu, autoarea costumației perlei, brevetul CAHM. Ne este greu să descriem sentimentul trăit, însă a fost unul incredibil, aș îndrăzni să îl compar cu un aur la Olimpiadă sau o superperformanță la Campionatul Mondial de Fotbal”, a declarat Andrei Severin, CEO CAHM.

 „Perlele, un simbol al eleganței și al nobleței, au fost și rămân bijuteriile mele preferate. Iar provocarea pe care echipa CAHM mi-a lansat-o s-a potrivit conceptului meu, ca designer ce promovează frumosul și eleganța clasică și, recunosc, am fost onorată să fiu parte dintr-un proiect atât de frumos. Inovația pe care ei o aduc în fața publicului m-a inspirat atât prin alegerea materialului costumelor pe care le-am creat, fin, perlat, cât și a accesoriilor. Urmărind direcția brandului, am simțit că în marea de produse de îngrijire, asemenea unor perle rare care după deschiderea multor scoici se arată, la fel și rafinamentul lor regal ne atrage atenția”, spune Alexandra Catrangiu, designer vestimentar.

„Spațiul de showroom, menit să le ofere vizitatorilor experiențe senzoriale multiple, a fost conceput în jurul Perlei inovatoare de îngrijire a pielii, aceasta devenind centrul de interes al compoziției. Am imaginat o atmosferă soft, cu tonuri neutre, direcționând atenția privitorului către produs cu ajutorul luminilor și prin dozarea echilibrată a contrastelor”, a declarat Vladlen Babcinețchi, sculptor.

Pregătirea la cele mai înalte standarde internaționale a prezenței CAHM în cadrul evenimentului, menită să transmită mesajul „aici este viitorul produselor cosmetice”, a câștigat respectul concurenților, al cercetătorilor în domeniul sustenabilității din Franța și a atras aprecierile și felicitările potențialilor consumatori și ale organizatorilor. Soluția propusă de compania românească pieței mondiale a fost atât de atractivă, încât 3 dintre primele 10 lanțuri de hoteluri din lume s-au arătat interesate de achiziționarea sa.

Brevetul dezvoltat de CAHM se pregătește să cucerească piața din Statele Unite ale Americii, prin prezentarea sa, într-o primă fază, la New York, în prima parte a anului 2023. Acesta va fi disponibil pe piață începând cu luna martie a anului viitor, când vor fi finalizate studiile de stabilitate, conform legislației produselor cosmetice 1223/2009. CAHM are în vedere solicitarea modificării legislației la nivelul Uniunii Europene, pentru a crea un cadru adaptat pentru inovația sa, care face referire la produse de îngrijire personală încapsulate într-un biomaterial ce nu generează deșeuri după folosire.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0