Soluția de eCommerce easySales anunță integrarea cu platformele Gomag, Vivre Bulgaria și Ungaria și depășește 160.000.000 Euro în valoare a comenzilor procesate

Soluția de eCommerce easySales anunță integrarea cu platformele Gomag, Vivre Bulgaria și Ungaria și depășește 160.000.000 Euro în valoare a comenzilor procesate

Soluția de automatizare și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță astăzi finalizarea procesului de integrare cu platforma românească Gomag, ca parte a procesului de extindere a portofoliului de opțiuni pentru clienții săi. În plus, compania continuă extinderea internațională, alături de Vivre Bulgaria și Ungaria.

easySales a depășit și valoarea cumulată de 160.000.000 de Euro pentru comenzile procesate prin intermediul platformei sale. Mai mult, serviciul a trecut de 2.000 de utilizatori și a atins bornele de 4.000.000 de produse listate prin intermediul platformei și 900.000 de facturi generate, anunță compania în cadrul conferinței eCommerce Talks by easySales.

„Ne menținem promisiunea de a extinde opțiunile pe care le oferim comercianților. Astăzi includem platforma Gomag ca nou mediu în care magazinele online își pot crește afacerile, alături de Vivre Bulgaria și Ungaria și, în același timp, lucrăm la noi integrări importante, internaționale și locale, precum eBay, VTEX și Doraly”, declară Ciprian Cazacu, CEO și Co-Fondator easySales.

Gomag, platformă locală de eCommerce, găzduieşte aproximativ 2.250 de magazine online, cărora le oferă soluția tehnică necesară pentru deschiderea, lansarea și creșterea business-ului, pe baza unui abonament lunar sau anual.

„Integrarea cu easySales reprezintă un parteneriat care ne permite să oferim clienților posibilitatea de a-și comercializa produsele cu ușurință în marketplace-uri și de a gestiona unitar comenzile care vin din marketplace-uri, respectiv din site-ul propriu. Practic, am realizat încă un parteneriat care face întregul motor al unui business online să funcționeze mai rapid”, afirmă Cosmin Dărăban, CEO și Co-Fondator Gomag.

Potrivit studiilor realizate pe baza de clienți, 73% dintre utilizatorii serviciilor easySales au înregistrat creșteri ale vânzărilor încă din primele trei luni de activitate pe platformă. Mai mult, 91% dintre utilizatori derulează același volum de activități zilnice ca și înainte de intrarea în sistemul easySales, dar în doar 30% din timpul alocat anterior.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale ale soluției sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easysales.ro și www.facebook.com/easysalesro.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0