Soluţia Smart Bill duce gestiunea în cloud, după o investiție de 750.000 de euro

Soluţia Smart Bill duce gestiunea în cloud, după o investiție de 750.000 de euro

Compania sibiană Intelligent IT a lansat versiunea de gestiune în cloud a softului propriu, Smart Bill, o soluție inovatoare de facturare și gestiune. Astfel, Smart Bill oferă clienților săi un serviciu complet de contabilitate primară online (facturare și gestiune), ce garantează accesibilitatea și siguranța datelor de pe orice dispozitiv conectat la Internet. Totodată, versiunea în cloud eficientizează considerabil timpul de lucru, datorită posibilităților multiple de automatizare.

Investiția în Smart Bill Cloud se ridică la 750.000 de euro, ponderea cea mai mare din sumă fiind direcționată către dezvoltarea software (web și mobile) a celor două versiuni cloud. În plus, Smart Bill a investit în formarea unui departament de suport tehnic alcătuit din 12 specialiști.

Până la finalul anului 2020, compania țintește pentru Smart Bill Cloud (facturare și gestiune) un portofoliu de 50.000 de companii. În acest sens, Smart Bill va continua investiția în dezvoltarea de noi funcționalități și în creșterea echipei.

În prezent, 40.000 de clienți, de la la PFA-uri, la companii mici și mijlocii, și până la multinaționale, din toate sectoarele de business, precum comerț și servicii, folosesc fie versiunea de facturare în cloud, fie versiunile mai vechi ale softului Smart Bill.

„Tehnologia are un impact tot mai mare asupra modului în care funcționează mediul de business. La fel ca noi toți, companiile sunt din ce în ce mai mobile și lucrează într-un ritm foarte alert. Mai mult, internetul a devenit o utilitate accesibilă aproape 100% din timp, atât de la birou cât și de pe teren, cu un cost scăzut, deci infrastructura nu doar că permite existența unui astfel de serviciu, dar o și impune. Așa că, sunt convins că piața va îmbrățișa rapid soluția noastră, cel mai modern soft de gestiune din România. De exemplu, acum, cu Smart Bill Cloud , poți emite de pe telefonul mobil o factură ce efectuează scăderea de stoc dintr-un depozit aflat oriunde în lume, o poți livra clientului pe email sau o poți tipări instant, pe o imprimantă mobilă direct de pe teren, contabilul având acces la ea direct de la birou, iar managementul poate vedea rapoarte în timp real, oriunde s-ar afla”, spune Mircea Căpăţînă (foto), Co-Founder & Biz Dev Manager Smart Bill.

La dezvoltarea soluției de Gestiune în Cloud a lucrat o echipă de 20 de dezvoltatori software, designeri și product manageri, care vor continua să adauge în perioada următoare funcționalități noi, adaptate la nevoile companiilor din România.

Noul serviciu în cloud are multiple avantaje competitive. În primul rând, clienții pot accesa aplicația oricând, de oriunde și de pe orice dispozitiv conectat la Internet (telefon, tabletă, laptop, desktop). Mai mult, aceasta poate fi folosită în paralel de utilizatori diferiți. Pentru posesorii de smartphone-uri cu sisteme de operare Android și iOS, Smart Bill a dezvoltat inclusiv aplicații native, care oferă o experiență intuitivă de utilizare.

Foarte importantă pentru orice utilizator este siguranța datelor. Noua versiune folosește un sistem de stocare în cloud care împiedică pierderea informațiilor cauzată de viruși, defecțiunile hardware, sau cele cauzate de neatenție sau de reinstalarea sistemului de operare.

Totodată, Smart Bill Gestiune Cloud rezolvă un alt inconvenient major al sistemelor clasice de contabilitate: timpul. Astfel, companiile pot economisi cel puțin 30 de minute, în cazul unei firme sau PFA cu un număr minim de 5 facturi, și până la câteva sute de ore, pentru firmele cu activitate mare.

În plus, sistemul de gestiune cloud se va putea integra cu magazinul online, cu programe de tip CRM sau cu orice alte platforme, automatizând astfel diverse procese legate de emiterea și livrarea de documente, de managementul stocurilor și al încasărilor. Pentru un câștig important de timp și o acuratețe mai mare a informațiilor generate, versiunea de gestiune cloud preia automat de pe Internet datele partenerilor (clienți, furnizori), cursul valutar și efectuează rapid toate calculele.
În ceea ce privește costurile, Smart Bill Gestiune Cloud va fi oferit în sistem SaaS, sub forma unui abonament lunar. Pentru versiunea completă de contabilitate primară (Facturare și Gestiune), costul pornește de la 10 euro/lună/companie.

Firma Intelligent IT a fost fondată în Sibiu, acum 10 ani. Lansat în 2007 de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan şi Mircea Căpăţînă (foto), brandul Smart Bill este în prezent, potrivit comunicatului de presă, cel mai utilizat și mai apreciat program de Facturare și Gestiune de pe piața din România, fiind utilizat de 40.000 de clienți.

În 2014, Intelligent IT a lansat versiunea de facturare cloud, un punct important în dezvoltarea pe termen lung a brandului. Doi ani mai târziu, Smart Bill își completează portfoliul de servicii cloud cu opțiunea Gestiune Cloud.

În 2016, Smart Bill a beneficiat de o investiţie de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst şi Gecad Group, care au preluat printr-o operaţiune de majorare de capital peste 30% din acţiunile firmei.

Smart Bill se adresează unei plaje mari de clienți, de la PFA-uri, companii mici și mijlocii, și până la multinaționale, din toate domeniile de business, iar prin intermediul său se emit lunar peste 1.000.000 de facturi și se facturează peste 2 miliarde de euro anual.

Intelligent IT a încheiat anul 2015 într-o formulă de 18 angajaţi şi cu o cifră de afaceri de aproape 600.000 euro.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0