Solutii Vodafone Work From Home

Solutii Vodafone Work From Home

Videconferinta

Tine legatura cu angajatii/ partenerii tai chiar si atunci cand lucreazi de acasa!

Beneficii :

  • Angajatii pot participa de acasa in videoconferinte cu colegi sau colaboratori
  • Flexibilitate – se poate accesa de pe orice terminal fix (desktop) sau mobil (smartphone , laptop, tableta)
  • Disponibilitate-se poate accesa oricand
  • Scalabilitate–pana la 15 utilizatori per camera, cu posibilitatea de adaugare utilizatori contra-cost
  • Usurinta in achizitie & instalare –fara costuri de instalare initiale; nu necesita instalare de echipamente la sediul clientului / angajatului

 

Cloud voice cu utilizatori mobili

Nu pierzi nici un apel chiar daca lucrezi de acasa!

Beneficii :

  • Angajatii pot prelua apeluri de acasa in regim de mini Call Center de pe telefoanele mobile existente Vodafone sau pe unele noi pe care le poti achizitiona
  • Solutia nu necesita instalare de echipamente in sediul clientului, configurarea este efectuata exclusive in sistemele Vodafone.
  • Solutia permite agilitate si flexibilitate, serviciul fiind usor de scalat intre 3 si 20 de utilizatori.
  • Usurinta in achizitie & instalare;
  • Vizibilitate si control oferite de modulul de raportare on line ce permite diverse tipuri de rapoarte: apeluri nepreluate, apeluri preluate, data, ora, durata, etc
  • Rapiditate in instalare; Instalare rapida in 5 zile (lucratoare)

Atunci cand un client apeleaza pe numarul de telefon fix sau mobil al societatii, serviciulde Cloud Voice ii ofera clientului posibilitatea de transfer al apelului clientului direct, sau in baza unei selectii in IVR, catre numerele de mobil ale angajatilor care lucreaza de acasa (se permit inclusive apelurile simultane)

Se mai poate oferi: posibilitatede configurare IVR, inregistrare mesaje primate de la clienti, se pot adauga optional licente de audioconferinta contra cost.

 

Audioconferință

Tine legatura cu angajatii/ partenerii tai chiar si atunci cand lucreazi de acasa!

Beneficii:

Ușurință în utilizare –Audioconferinta este serviciu simplu de inteles si utilizat de pe orice telefon fix sau mobil.

  • Notificări–acestea sunt trimise prin Email și SMS
  • Preț fix –plata fixa in functie numarul de licente plus apeluri gratuite in grup. Vor fi tarifate doar apelurile automate către numere din afara grupului conform planului tarifar ales pentru serviciul de voce.
  • Nu sunt necesare investitii –serviciu bazat pe cloudvoice
  • Instalare rapida-maxim 5 zile (lucratoare)
  • Raportare– istoric audioconferinte, tip apelare, etc
  • Posibilitate de inregistrare Audioconferinte (optional)
  • Flexibilitate și scalabilitate–5-20 utilizatori

 

VPN Remote Access –Cisco Any Connect

Angajatii pot lucre de casa accesand securizat reteaua interna a companiei.

Beneficii :

  • Angajatii pot folosi laptop-urile de birou si pot accesa aplicatiile si reteaua companiei din  orice loc unde au access la internet (Wifi, date mobile cu modem USB, hotspot de pe telefonul  mobil)
  • Solutia nu necesita instalare de echipamente fizice in sediul clientului, configurarea este efectuata in sistemele Vodafone.
  • Solutia permite agilitate si flexibilitate, serviciul fiind usor de scalat incepand de la 5 utilizatori pana la cateva sute.
  • Usurinta in achizitie & instalare, configurarea este fara costuri de instalare initiale, instalare rapida in 3 zile.
  • Exemplu :

Utilizatorii de laptop-uri ai unei companii,folosind aplicatia Cisco AnyConnect instalata pe laptop si orice conexiune de  internet, se conecteaza printunel VPN securizat la reteaua interna a companiei si au access la aplicatiile &  sistemele companiei ca si cum ar fi prezenti la birou in sediul firmei.

 

Vodafone Smart Archive

Serviciul Vodafone Smart Archive este un serviciu dedicat arhivării electronice a documentelor. Acesta permite realizarea operațiunilor necesare în vederea creării și consultării unei arhive informaționale centralizate și securizate.

Beneficii :

  • arhivare ușoară
  • siguranță documente
  • acces facil oricând la toate documentele și informațiile companiei
  • flexibilitatea modelului de date
  • conformitate cu legislația în vigoare (legea 135/2007) și cu alte norme specific
  • nivele de Securitate multiple, cu access controlat

 Vodafone Smart Archive oferă următoarele funcționalități:

  • scanare și catalogare documente;
  • importul unui număr practic nelimitat de fișiere;
  • regăsirea și accesarea rapidă a informațiilor centralizate;
  • administrarea informaţiilor arhivate din punct de vedere acces și termen de păstrare.

 

Vodafone Smart Invoice

Vodafone Smart Invoice este o aplicaţie software de facturare, disponibilă online, care permite realizarea operaţiunilor necesare pentru emiterea şi managementul facturilor fiscale şi a altor documente de plată (facturi proforme, chitanţe, avize etc.)

Beneficii:

  • Reducerea costurilor legate de emiterea, livrarea, stocarea şi gestionarea documentelor de plata: facturi, chitanţe, avize, etc.
  • Mai multă eficiență: Emitere simplă şi rapidă a facturilor și automatizarea procesului de facturare recurentă Acces în aplicaţie oricând, de oriunde, de pe orice echipament conectat la InternetCreşterea acurateței documentelor emise
  • Informaţii în timp real despre facturi, încasări, stocuri, etc.
  • Creşterea ratei de încasare a facturilor prin facilităţile de management al încasărilor şi prin sistemul de notificări automate trimise clienţilor
  • Clienți mai multumiți:
  • Posibilitatea de plata rapidă a facturilor
  • Acceptarea a diferite metode de plata
  • Comunicare personalizată
  • Creşterea colaborării între angajaţi – versionarea documentelor permite editarea unui document de către mai multe persoane. Ştii în orice moment ce document a fost editat şi de către cine.
  • Grad ridicat de securitate:
  • Comunicaţia se face printr-o conexiune criptată (HTTPS)
  • Restricţionarea accesului în aplicaţie după adresa IP
  • Restricţionarea accesului la funcţionalităţi în funcţie de rolul utilizatorului

Smart Inventory

Vodafone Smart Inventory este o aplicație ce gestionează activitățile cheie de achiziții, vânzări de bunuri și servicii, management al stocurilor și permite definirea de politici comerciale.

Beneficii:

Reducerea costurilor și simplitate în utilizare.

  • Costuri reduse inițiale, fără costuri suplimentare pentru echipamente, configurări, mentenanță etc, plătind doar un abonament lunar per utilizator.
  • Timp minim de implementare /Utilizare imediată/ Nu necesită cunoștințe IT
  • Se pot adăuga utilizatori prin solicitarea unei noi licențe către agentul Vodafone.

Creșterea eficienței

  • Mobilitate crescută și acces în timp real la informații
  • Planificare stocurilor Reducere risc de a rămâne fără stocuri sau cu produse pe stoc
  • Realizarea rapidă de inventare – pentru toate sau pentru o parte din produse
  • Automatizarea și optimizarea aprovizionării /vânzării și gestionării stocurilor pe baza istoricului

Grad ridicat de securitate:

  • Comunicaţia se face printr-o conexiune criptată (HTTPS)
  • Restricţionarea accesului în aplicaţie după adresa IP
  • Restricţionarea accesului la funcţionalităţi în funcţie de rolul utilizatorului

 

Vodafone Smart CRM

Vodafone Smart CRM este o aplicație online pentru managementul clienților și comunicării cu aceștia. Permite o evidenta centralizata a oportunităților, contractelor, activităților departamentului de vânzări, clienților existenți sau potențiali, vizualizarea unui calendar sau a unei agende de activitati.

Beneficii:

Reducerea costurilor și simplitate în utilizare

  • Costuri zero cu echipamentele IT şi licenţe & mentenanță/ mobilitate crescută
  • Timp minim de implementare / Utilizare imediată/ Siguranță crescută/ Nu necesită cunoștințe IT
  • Se pot adăuga utilizatori prin achiziția mai multor licențe

Creșterea eficienței

  • Acces în aplicație oricând, de oriunde, de pe orice echipament conectat la Internet
  • Baze de date (clienți existenți/ potențiali/ oferte) organizate și centralizate într-un singur loc
  • Creșterea vânzărilor prin contactarea la timp a clienților (activități programate & notificare)

Comunicare profesională

  • Un management mai bun al informațiilor despre oferte/ clienți și al comunicării cu aceștia
  • Rapoarte de vânzări și marketing integrate
  • Notificări și alerte prin email cu privire la activitățile ce trebuie efectuate, oferte la care trebuie răspuns

Creșterea satisfacției clienților

  • Pe baza istoricului clienților, compania va putea să îi adreseze cu oferte personalizate
  • Un proces mai organizat, structurat de ofertare, într-un timp mai scurt

 

Microsoft® Office 365

Instrumentele Microsoft Office au fost dintotdeauna resurse importante ale afacerii tale. Acum a venit momentul să le oferi și mai multă putere pentru a face munca echipei tale mai ușoară și mai eficientă, totul la un cost redus pentru tine.

 Beneficii:

  • Accesezi emailul și calendarul de pe computer, web și smartphone
  • Mesagerie instant, prezență și conferințe online
  • Microsoft contribuie la menținerea securității și confidențialității datelor
  • Partajezi documente și colaborezi online cu colegii
  • Ai acces practic oriunde și pe aproape orice tip de dispozitiv
  • Creezi, stochezi și editezi documente Office online

Vodafone MyDomain: Găzduire domeniu și email

Vodafone MyDomain ai mai multe pachete prin care poți să oferi afacerii tale o pagină Web, fără să ai nevoie de cunoștințe de programare.

Beneficii :

  • Spațiu de la 200 GB la nelimitat, în funcție de pachet
  • Conturi email pentru angajați, a câte 5 GB fiecare, accesibile prin POP3 și IMAP
  • Formate grafice predefinite pentru crearea site-ului
  • Aliasuri nelimitate
  • Interfață profesională de citire a email-urilor
  • Suport telefonic și prin email
  • Statistici referitoare la trafic și la spațiul utilizat

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0