SPOT, aplicația mobilă de loialitate a NEPI Rockcastle, bilanț la un an:  Peste 100.000 de utilizatori și un milion de bonuri scanate, în aplicație

SPOT, aplicația mobilă de loialitate a NEPI Rockcastle, bilanț la un an: Peste 100.000 de utilizatori și un milion de bonuri scanate, în aplicație

  • Magazinele cu articole vestimentare și accesorii rămân destinația principală în centrele comerciale, 1 din 3 bonuri scanate fiind din această categorie;
  • 20% dintre sesiunile de cumpărături includ o pauză de restaurant sau cafenea;
  • 75%  dintre părinți combină cumpărăturile și activitățile dedicate celor mici cu alte tipuri de cumpărături, cel mai frecvent din categoriile: fashion, frumusețe și sănătate.

Lansată în urmă cu un an, în premieră pe piața locală, aplicația mobilă de loialitate SPOT, dezvoltată și implementată de NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din zona Europei Centrale și de Est, a depășit 100.000 de utilizatori și peste un milion de bonuri scanate, în cele 17 centre comerciale în care aplicația este disponibilă în România.  

SPOT oferă tuturor utilizatorilor posibilitatea de a obține puncte, în urma fiecărei sesiuni de cumpărături, prin scanarea bonului în aplicație. Caracteristicile care fac această aplicație unică pe piața locală înglobează două funcții: acumularea punctelor de loialitate, care se transformă în recompense, diferite beneficii sau vouchere de reducere, precum și atingerea unui statut de membru, care crește odată cu punctele câștigate. Astfel, utilizatorii SPOT pot accesa 3 niveluri – Select Spot, Premium Spot și Elite Spot -, iar în funcție de statutul atins, beneficiază de reduceri în plus, cadouri și experiențe personalizate. 

“Pentru NEPI Rockcastle, inovația este unul dintre cei mai importanți piloni în strategia de business a grupului. Tehnologia joacă un rol major în modernizarea și îmbunătățirea experienței consumatorului. Aplicația mobilă de loialitate SPOT s-a născut tocmai din dorința de a transforma o vizită la mall
într-o experiență personalizată, care să crească beneficiile și interacțiunea de care se bucură consumatorii loiali. În prezent, este cea mai mare aplicație dedicată centrelor comerciale din România, care cumulează atât funcția de răsplătire a loialității prin puncte care aduc reduceri sau cadouri, cât și pe cea de conferire a unor beneficii personalizate în funcție de statutul atins în aplicație. Aș spune că e piesa fundamentală pe care construim programul de loializare, aducând diverse funcționalități care conferă un plus de valoare consumatorilor noștri. Spre exemplu, am implementat posibilitatea de a dona pentru sprijinul victimelor din Ucraina, în parteneriat cu organizația Crucea Roșie, posibilitatea de a căștiga bilete la cele mai importante festivaluri ale verii 2022 și am oferit premii speciale cu diferite ocazii: Paște, 1 iunie etc. Pe viitor, vom continua să diversificăm experiența digitală pe care o oferim în centrele noastre comerciale îndreptându-ne către o adevărată abordare omnichannel”, a declarat Oana Laza, Chief Digital Officer, NEPI Rockcastle

Conform datelor înregistrate în ultimul an, în aplicația SPOT, utilizatorii activi fac în medie 3 vizite pe lună la un centru comercial din portofoliul NEPI Rockcastle, iar produsele cel mai des achiziționate fac parte din categoriile: haine, electrocasnice și electronice, produse de îngrijire corporală, farmaceutice. Cea mai folosită funcționalitate din aplicație este scanarea bonurilor, 1 din 2 utilizatori apelând la aceasta. De asemenea, 20% dintre sesiunile de cumpărături se completează cu o pauză petrecută la restaurante sau cafenele. Mall-ul este principala destinație pentru achiziționarea de articole și accesorii vestimentare, 1 din 3 bonuri scanate prin SPOT fiind din categoria fashion. Centrele comerciale sunt recunoscute ca una dintre destinațiile preferate de familii, iar conform datelor NEPI Rockcastle, 75% dintre părinți combină cumpărăturile și activitățile dedicate celor mici cu alte tipuri de achiziții, care vizează cel mai frecvent categoriile fashion, frumusețe și sănătate.

Primul an de activitate SPOT în România înseamnă și 45.000 de premii și recompense alese de utilizatori în baza punctelor de loialitate acumulate. În plus, cu ocazia împlinirii unui an de la lansarea aplicației, utilizatorii SPOT au fost răsplătiți pentru loialitate cu 365 de puncte cadou. 

În prezent, aplicația SPOT poate fi activată în aproximativ 4.300 de magazine, din 27 de centre comerciale deținute de NEPI Rockcastle în România, Bulgaria, Slovacia și Ungaria. În viitorul apropiat, aplicația va fi introdusă pe toate cele nouă piețe unde grupul este activ.

Aplicația poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store.

Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle înrolate în aplicația de loialitate SPOT, în România:  Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești  Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Center. 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0