Studiu Epson România:  75% dintre fotografiile românilor se află în memoria telefoanelor inteligente și a computerelor personale

Studiu Epson România: 75% dintre fotografiile românilor se află în memoria telefoanelor inteligente și a computerelor personale

Unul din patru români are peste 10.000 de fotografii stocate exclusiv în conturi de social media, pe smartphone și în camera foto și aproape 87% dintre români au pierdut cel puțin o dată imagini cu valoare sentimentală din cauza rătăcirii sau defectării unui dispozitiv digital în care își păstrau amintirile. Sunt doar două dintre concluziile sondajului derulat de Epson România la nivel național, cu privire la relația pe care o au românii cu fotografiile pe care le realizează.

„Astăzi, producem cel mai mare volum de imagini din istorie. Potrivit unei estimări Keypoint Intelligence, în anul 2017 s-au realizat 1,2 trilioane de fotografii la nivel global. Cu acest studiu ne-am propus să aflăm cum stau lucrurile și la nivel național și concluziile pe care le avem arată că digitalul și print-ul sunt compatibile. Acum este cel mai potrivit moment pentru fotografia pe hârtie, pentru că le oferă oamenilor prilejul să fie selectivi și să materializeze cu ușurință amintirile pe care nu vor să le uite”, declară Simona Decuseară (foto), Sales & Marketing Manager Epson România și Bulgaria.

Din studiul realizat mai reiese că românii își păstrează majoritatea imaginilor în medii de stocare digitală, aproape 75% dintre acestea aflându-se în memoria telefoanelor inteligente și a computerelor personale, dar și că 35% dintre oamenii din țara noastră au imprimat fotografii pe hârtie în cursul acestui an.

De asemenea, peste 45% dintre români consideră că un album foto este locul cel mai probabil în care cineva ar putea găsi o fotografie cu ei peste mulți ani și doar puțin peste 20% își îndreaptă votul către rețelele de socializare cu privire la acest aspect. În ce privește comportamentul față de fotografiile imprimate, 62% dintre respondenți au spus că le păstrează în albume foto sau în cutii ori sertare, iar 38% le țin înrămate, la vedere.

Epson a realizat studiul ca parte a programului #WishIdPrintedIt, prin care promovează în rândul publicului larg importanța păstrării imaginilor valoroase în format fizic, ferite de riscurile la care este în general expusă și vulnerabilă informația digitală. În acest context, Epson a lansat noua serie de imprimante foto cu 5 culori din gama EcoTank, care sunt livrate cu cerneală suficientă pentru a imprima 1.500 fotografii de format 10x15cm, fotografii garantate să reziste timp de până la 300 de ani, datorită cernelii Claria Premium.

Sondajul a fost realizat cu un eșantion de 900 de respondenți cu vârste cuprinse între 18 și 64 de ani, dintre care 60% sunt femei și 40% sunt bărbați, în perioada octombrie – noiembrie.
Epson este un lider global în tehnologie, dedicat conectării oamenilor, lucrurilor şi informațiilor, prin intermediul tehnologiilor sale originale eficiente, compacte şi precise. Având o gamă de produse care cuprinde de la imprimante cu jet de cerneală şi sisteme de imprimare digitală până la proiectoare 3LCD, ochelari inteligenți, sisteme de detecție şi roboți industriali, compania se concentrează asupra stimulării inovațiilor şi depășirii așteptărilor clienților în ceea ce privește imprimantele cu jet de cerneală, comunicarea vizuală, echipamentele portabile şi robotica.

Condus de Seiko Epson Corporation din Japonia, grupul Epson are peste 81.000 de angajați în 85 de companii din întreaga lume şi se mândrește cu contribuțiile aduse comunităților în care își desfășoară activitatea şi cu eforturile permanente de a reduce impactul asupra mediului.
Epson Europe B.V., cu sediul la Amsterdam, este sediul central regional al Grupului pentru Europa, Orientul Mijlociu, Rusia şi Africa. Cu 1.750 de angajați, vânzările Epson Europe pentru anul fiscal 2016 au fost de 1.7 miliarde de euro.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0