Studiu Up România: 40% dintre companii au în vedere trecerea la cardurile de masă

Studiu Up România: 40% dintre companii au în vedere trecerea la cardurile de masă

Conform studiului de satisfacţie a clienţilor realizat de Up România prin intermediul institutului de cercetare de piaţă GfK, 55% din companiile din România cunosc bine şi foarte bine condiţiile de implementare ale sistemului de tichete de masă electronice. Acelaşi studiu a relevat că Up România este un furnizor de încredere, care empatizează cu nevoile clienţilor săi, dar şi un partener pe care contează magazinele partenere în dezvoltarea propriei afaceri.

Deşi companiile au avut un start timid în adoptarea sistemului electronic pentru tichetele de masă, acestea se informează tot mai mult pentru a oferi tichete de masă electronice propriilor angajaţi. Conform datelor, aproximativ 40% din companiile din România au în vedere trecerea spre un astfel de sistem.

În topul beneficiilor percepute de angajatori ca urmare a implementării sistemului tichetelor de masă electronice se numără: alimentarea simplă şi rapidă a cardurilor pe platforma de comenzi online (50%), facilităţile logistice, cum ar fi o singură comandă a cardurilor la 4 ani (40%), avantajele financiare rezultate din lipsa taxelor patronale şi salariale (38%).

De cealaltă parte, 40% dintre angajaţi apreciază cel mai mult posibilitatea utilizării fracţiilor din valoarea unui tichet de masă, 37% rapiditatea efectuării plăţilor datorită tehnologiei contactless şi 29% predictibilitatea venitului pentru cheltuielile alimentare.

”În opinia mea, un lucru este acceptat de toată lumea: pe orice fel de suport ar fi ele, tichetele de masă sunt un beneficiu care ajută la motivarea angajaţilor şi la creşterea performanţei individuale şi colective. Ambele sisteme, hârtie şi electronic, sunt extrem de simplu de gestionat, iar companiile cu care lucrăm s-au convins că pot găsi în noi un sprijin care să le ofere atât soluţii de motivare a salariaţilor, dar şi consultanţă. În ceea ce priveşte tichetele de masă electronice, ne asigurăm partenerii prezenţi şi viitori că sistemul este simplu de implementat, uşor de gestionat, iar noi le suntem alături şi îi vom consilia în permanenţă”, a declarat Elena Pap (foto), directorul general al Up România.

Cardurile de masă au aceleaşi facilităţi fiscale ca cele pe suport de hârtie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la plata impozitului pe profit şi un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeaşi sumă sub formă de numerar.

„Companiile au toate motivele să privească cu încredere acest nou suport pentru tichetele de masă. Fiind vorba de o nouă tehnologie, acestea vin împreună cu beneficiile erei digitale în care ne aflăm adică, interacţiune şi informare rapidă, virtualizare, simplificare”, a mai subliniat Elena Pap.

Comanda de carduri se face o dată la 4 ani, iar alimentarea lunară se face printr-o platformă online, Chèque Online, care este accesibilă angajatorilor, partenerilor afiliaţi, dar şi angajaţilor. Odată creat un cont online, acesta oferă acces angajatorilor la întreg procesul de gestiune: de la comanda tichetelor, pe suport hartie şi/sau electronic, pâna la urmărirea stadiului livrării şi/sau al accesării diferitelor documente precum facturi sau istoricul plăţilor.

Angajaţii au, la rândul lor, acces în platformă pentru interogarea soldului, verificarea istoricului tranzacţiilor, numărul, valoarea şi valabilitatea tichetelor de masă pe suport electronic, reţeaua de magazine partenere. De asemenea, platforma online permite activarea sau blocarea cardului.

Pentru creşterea eficienţei şi transparenţei tranzacţiilor cu cardul de masă, acesta are în premieră ataşat şi serviciul SMS, prin care deţinătorul unui card de masă Chèque Déjeuner va fi de fiecare dată informat cu privire la data de alimentare a contului său şi valoarea tichetelor de masă electronice din cont, precum şi valoarea rămasă în cont după fiecare plată efectuată cu cardul de masă. În plus, cardul de masă Up dispune şi de o aplicaţie telefonică care se poate descărca din App Store sau Google Play şi care permite în egală măsură consultarea soldului de pe card, data alimentării şi valoarea tichetelor de masă.

Cardul de masă poate fi folosit într-o vastă reţea de parteneri care au contract de acceptare la plată a tichetelor de masă pe suport electronic încheiat cu Up România. Din reţeaua de magazine care acceptă cardul de masă Up România se numără: Auchan, Carrefour, Cora, Real, Mega Image, Penny XXL, Profi, KFC, Pizza Hut, Immedio, City Grill, Buongiorno, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Pizza Dominium, Oro Tori, Li Wu, Magazinele Dobrogea, Pambac, Luca, Marisan, Paul, etc.

Grupul Up este un grup internațional, independent și solid, care aparține salariaților săi. Comercializează produse și servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicații mobile în 17 țări. În fiecare zi, însoțește peste 26 de milioane de persoane din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale.

Up România, fostă Chèque Déjeuner România SRL, a încheiat anul 2015 într-o structură de 136 de salariaţi şi o cifră de afaceri de aproximativ 11,2 milioane euro, cu aproape 14% mai mult decât în anul precedent.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0