Telekom Romania consfinţeşte oferta „istorică”:  internet nelimitat 4G de la 5 euro/lună pentru clienţii rezidenţiali şi business, fără contract pe o perioadă determinată

Telekom Romania consfinţeşte oferta „istorică”: internet nelimitat 4G de la 5 euro/lună pentru clienţii rezidenţiali şi business, fără contract pe o perioadă determinată

Telekom Romania a oferit astăzi explicaţii suplimentare privind oferta „istorică” lansată de puţină vreme pe piaţă. La baza acesteia sunt serviciile deja anunţate pentru clienţii rezidenţiali şi de business, care pot beneficia, contra sumei lunare de 5 euro/SIM (TVA inclus!!!) de transfer nelimitat de date în standardul 3G şi 4G, de minute naţionale nelimitate pe fix şi mobil, de 1.000 de SMS-uri naţionale, 100 minute internaţionale şi roaming inclus.

Pe lângă tariful revoluţionar, apar şi câteva noutăţi în premieră absolută pe piaţa telecom din România. Abonaţii nu vor mai fi legaţi „iobăgeşte” printr-un contract pe o perioadă determinată de operator, având dreptul să rupă oricând contractul respectiv fără taxe de reziliere. Mai mult, achiziţia de smartphone-uri noi nu va fi legată de opţiunea de abonament aleasă, clientul putând stabili de comun acord cu operatorul cuantumul ratei lunare şi durata totală de plată pentru achiziţia acestora.

Există şi oferte agregate (telefonie mobilă, internet fix, televiziune) în diverse combinaţii, cea mai ispititoare fiind pachetul cu internet la viteză maximă şi internet TV cu maximum de canale TV (voce şi date nelimitate, minute naţionale nelimitate, 1.000 mesaje SMS naţionale, 100 minute internaţionale, roaming inclus, internet fix de până la 1.000 Mbps, router wireless, 155 canale TV digitale din care 53 HD, HBO, Cinemax şi HBO Go) la 21 de euro (100 lei) lunar.

Ofertele sunt disponibile pentru toţi clienţii la achiziţionarea unui noi abonament sau după expirarea perioadei contractuale asumate deja.

Oficialii Telekom Romania spun că sunt pregătiţi să facă faţă din punct de cvedere tehnic cu reţeaua unei explozii a cererii şi că numărul clienţilor (actuali, noi sau veniţi prin portare), ca şi cuantumul veniturilor viitoare, vor demonstra că această ofertă este o carte inspirat jucată de operator.

A sosit momentul să ascultăm cu adevărat clienții şi să le oferim ceea ce îşi doresc. Aceștia, mai ales cei aflați la început de drum, se plâng că nu au libertate în afaceri, că se simt legați de contracte inflexibile, că nu au acces la informații complet transparente, care să detalieze toate costurile, sau că sunt limitați de oferte care le dau acces la anumite beneficii, dar nu la tot ce au nevoie pentru mobilitatea absolută.

Prin oferta lansată în premieră absolută în România, ne propunem să transformăm toate aceste provocări în oportunități de creștere pentru toţi clienţii din piaţă. Mizăm pe accesibilitatea, flexibilitatea și transparența acestei noi oferte, corelate cu faptul că astăzi avem cea mai bună rețea de date mobile în urma investițiilor făcute în ultima perioadă”, spune Ovidiu Ghiman (foto), Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Late edit: ANCOM a anunţat chiar azi, în momentul în care operatorul oferea detalii privind oferta sa de impact, că a sancţionat Telekom Romania Mobile Communications cu amendă de 200.000 de lei pentru nerealizarea portării a 1.232 de numere de telefon şi întârzierea procesului de portare pentru alte 4.941 de numere de telefon. Ce coincidenţă interesantă! Nu se putea face acest anunţ ieri sau mâine?

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0