Valoarea brandului Allianz a crescut cu 17%, la peste 15 miliarde de dolari, într-un an

Valoarea brandului Allianz a crescut cu 17%, la peste 15 miliarde de dolari, într-un an

  • Allianz a fost desemnat pentru al treilea an consecutiv „Cel mai valoros brand de asigurări” din lume în clasamentul Interbrand Best Global Brands din 2021
  • Allianz a urcat cinci poziții, până pe locul 34 între primele 100 cele mai valoroase branduri globale
  • Aceasta este cea mai mare creștere a valorii brandului Allianz de la intrarea în clasament

Allianz continuă să fie cel mai valoros brand de asigurări din lume, conform clasamentului Best Global Brands 2021, lansat de compania de consultanță Interbrand. În clasamentul general al primelor 100 de branduri globale, Allianz a urcat cinci poziții față de 2020, până pe locul 34. Valoarea brandului Allianz a crescut cu 2,2 miliarde de dolari într-un an, până la 15,2 miliarde de dolari, respectiv un avans de 17%. Aceasta este cea mai puternică creștere de când Allianz a intrat în clasamentul celor mai bune 100 de branduri globale, în 2007, cu o valoare inițială de 4 miliarde de dolari.

Potrivit Interbrand, avansul Allianz în clasament se datorează performanțelor și perspectivelor sale operaționale puternice, creșterea veniturilor atribuite brandului și solidității acestuia. Mai mult, influența brandului Allianz asupra deciziilor de cumpărare ale clienților a crescut în ultimul an.

În piața asigurărilor din România, brandul Allianz este reprezentant de Allianz-Țiriac.

„Felicitări tuturor! Brandul Allianz demonstrează rezistență puternică și generare de valoare pentru oameni, companii și piață. Am muncit din greu pentru a aplica principiile noastre directoare de brand „Shape, Care, Deliver” experienței clienților”, a declarat Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer al Allianz SE.

Pentru a consolida în continuare puterea brandului său, Allianz și-a îmbunătățit coerența și caracterul distinctiv la nivel global. Abordarea „OneAllianz” a fost aplicată pentru a unifica prezența brandului Allianz într-un singur logo, un singur mesaj și o singură campanie. Mai mult, Allianz a îmbunătățit experiența clienților la nivel global, ascultându-și cu atenție clienții și răspunzând nevoilor lor.

Parteneriatul de opt ani al Allianz cu Mișcările Olimpică și Paralimpică a fost, de asemenea, esențial în sublinierea rolului Allianz ca asigurător global al ecosistemului sportiv. De la lansarea parteneriatului în ianuarie 2021, preferința pentru brandul Allianz a crescut semnificativ în rândul persoanelor conștiente de asociere.

„Sunt extrem de mândru de rezultatul uimitor din acest an. Un mare mulțumesc angajaților Allianz, agenților și brokerilor noștri. Ei trăiesc cu adevărat scopul nostru – „We secure your future” – și lucrează neîntrerupt pentru a îmbunătăți experiența clienților Allianz și pentru a găsi soluții simple care să le ofere mai multă încredere”, a spus Christian Deuringer, Head of Global Brand & Marketing al Allianz SE.

Interbrand a fost pionierul conceptului de evaluare a brandurilor în 1988. A fost prima companie care a certificat metodologia conform ISO 10668 (cerințele pentru evaluarea monetară a brandului) și a jucat un rol cheie în dezvoltarea standardului în sine. Din 2000, clasamentul Best Global Brands a fost publicat anual și este unul dintre cele mai recunoscute clasamente în managementul brandului.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0