ZebraPay devine SelfPay, un rebranding de minimum 350.000 euro

ZebraPay devine SelfPay, un rebranding de minimum 350.000 euro

ZebraPay, companie-pionier, specializată în furnizarea de soluții de plată de tip self-service, se rebotează cu numele SelfPay, în urma unui proces de rebranding care reprezintă, potrivit șefului companiei, Adrian Badea (foto), o investiție de cel puțin 350.000 de euro.

Noua identitate a companiei poziționează SelfPay ca lider al pieței de terminale de tip self-service prin transformarea conceptului de terminale de plată în 3.000 de stații de plată, prin care clienții din 750 de localități din țară pot face plățile pentru peste 100 de servicii regionale, naționale și internaționale.

Plățile la terminalele neasistate Selfpay se fac exclusiv în numerar, se pot achita facturi, rate de credit, reîncărcări de cartele telefonice, dar se pot face și plăți în timp real, cu cash, pe bază de cod pentru diverse produse (bilete de tren, de spectacole, flori, roviniete, criptomonede etc.). Există și preocupări pentru viitor ale firmei de a oferi clienților posibilitatea de a plăti și cu cardul, dar deocamdată clientela curentă, majoritar cu o educație medie și venituri de până la 2.000 lei lunar, este foarte mulțumită cu plățile cash.

Procesul de rebranding implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală cu brandul SelfPay și lansarea stațiilor de plată, cele mai moderne și complexe terminale de tip self-service din România. SelfPay este un serviciu care oferă clienților o abordare omnichannel pentru a veni în întâmpinarea nevoilor lor cât mai eficient prin utilizarea aceleiași stații de plată pentru achitarea tuturor facturilor lunare.

Businessul nostru a trecut la nivelul următor, așa că am simțit nevoia de schimbare pentru a ne diferenția mai clar față de competiție. Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi și conceptul de «stație de plată», mult mai ușor de identificat în rândul clienților noștri, ne determină să anticipăm în 2018 o creștere de cel puțin 70% a cifrei de afaceri și a numărului de tranzacții comparativ cu anul trecut”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Cifra de afaceri înregistrată a crescut cu 26,7% în anul 2017 în comparație cu anul precedent și a atins nivelul de 66,3 milioane de lei. Avansul raportat anul trecut de SelfPay are la bază creșterea rețelei de terminale, adăugarea de servicii noi și creșterea semnificativă a serviciilor de plăți facturi.

În anul 2017, compania a procesat plăți în valoare de 653,3 milioane lei, înregistrând o creștere de 33% față de anul precedent. Numărul de tranzacții procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane în 2016, la 7,5 milioane în 2017.

Echipa de management a SelfPay estimează pentru 2018 o creștere a sumelor procesate cu 80% și un avans al cifrei de afaceri de 70% față de 2017.

De remarcat faptul că terminalele Safepay sunt de producție locală, iar software-ul care le deservește, suficient de complex, este realizat in-house. Aceste terminale sunt localizate în incinte și au comunicații wired/wireless de tip 2,5G sau 3G. Potrivit lui Adrian Badea, cea mai mare parte a activităților ce privesc mentenanța, service-ul și gestionarea rețelei fizice SelfPay este exteranalizată.

ZebraPay SRL a pornit la drum în anul 2009, fiind controlată integral de firma Rescaner Limited (Cipru). Potrivit declarațiilor oficiale, acționarul majoritar al Rescaner Limited este Lucian Butnaru. Unul dintre acționari este încă Radu Ciorbă, promotorul Zebra Pay la lansare. Zebra Pay a ajuns cu greu profitabilă, după 7 ani, în 2016, când a declarat Ministerului de Finanțe un profit net de aproape 190.000 lei.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0