În zece ani, Romaqua Grup a investit 30 milioane euro în brandul Aquatique

În zece ani, Romaqua Grup a investit 30 milioane euro în brandul Aquatique

Romaqua Group, companie cu capital autohton privat, cu 19 ani de activitate, ce are în portofoliu mărcile Borsec, Stânceni, Aquatique, Giusto, Albacher, Dorfer şi Mühlbacher, a marcat un deceniu de la lansarea apei oligominerale naturale plate Aquatique.

Aquatique îşi are izvorul în inima munţilor Carpaţi, la o altitudine de 1.100 m în zona protejată Parcul Natural Bucegi, rezervaţia naturală Abruptul Prahovean. Îmbutelierea apei oligominerale naturale plate Aquatique a început la data de 30 iunie 2007 şi continuă şi în acest moment la fabrica grupului din Buşteni, judeţul Prahova, la „foc continuu”, în trei schimburi, pentru care lucrează 300 de angajaţi.

La numai un an de la lansarea pe piață, în anul 2008, Aquatique a primit distincţia “Grand Gold Medal” de la Institutul Internaţional de Selecţie a Calităţii, Monde Selection, Bruxelles, fiindu-i recunoscute astfel calitățile deosebite.

Potrivit topului celor mai bune produse pentru copii, realizat în anul 2016 de către Forbes România, apa oligominerală naturală Aquatique a fost desemnată de către revista Forbes România şi compania D&D Research, câștigătoarea categoriei “Apă minerală plată pentru sugari și copii mici”.

În cei 10 ani de la lansare, grupul Romaqua a investit 30 milioane de euro în brandul Aquatique, construit de la zero, brand care şi-a câștigat o poziție clară în preferințele consumatorilor. După un deceniu, Aquatique are o pondere de 7% din totalul vânzărilor Grupului”, a declarat Radu Lăzăroiu, Managing Director al Romaqua Group.

Conform datelor companiei Romaqua Group pentru perioada ianuarie-mai 2017, Aquatique are o cotă de peste 5% pe piața apelor minerale naturale. Exportul de apă minerală naturală oligominerală Aquatique se realizează în China şi sporadic pe pieţele Statelor Unite și Marii Britanii.

Dacă în 2007 am îmbuteliat 7 milioane de litri de apă oligominerală naturală Aquatique, în 2016 am ajuns să îmbuteliem aproape 45 de milioane de litri. Pentru un brand atât de tânăr precum Aquatique, rezultatele sunt mai mult decât mulțumitoare. În fiecare din ultimii trei ani, vânzările au crescut cu 50%, așa încât suntem foarte optimisti în privința evoluției brandului, iar anul acesta ne dorim să vindem peste 65 de milioane de litri. Încă mai este loc de creştere!”, a adăugat Radu Lăzăroiu.

Creșterile spectaculoase se datorează în special calităților intrinseci ale apei și anume conţinutului extrem de redus în sodiu, 1 mg/l, precum și conținutului scăzut în minerale, reziduul sec fiind de 104 mg/l, calități ce o recomandă pentru prepararea hranei bebeluşilor, dar și în dietele fără sare ale adulților.

Romaqua Grup deţine o cotă de 40% pe piaţa apelor minerale din România. Borsec este liderul pieţei de ape minerale naturale, iar Giusto Natura liderul pieţei de băuturi răcoritoare plate (still drinks). Romaqua Group are peste 2.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 155 milioane de euro.

Producătorul deține în prezent cinci fabrici, în Borsec (jud. Harghita), Stânceni (jud. Mureș), Bușteni (jud. Prahova), Lancrăm (jud. Alba) și București. Cea mai nouă dintre acestea a fost inaugurată în 2008 în Alba și produce bere sub brandurile Albacher, Dorfer şi Mühlbacher.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0