Asigurarea de sănătate emisă de BRD Asigurări de Viață, disponibilă acum și pentru companii cu 5 până la 20 de angajați

Asigurarea de sănătate emisă de BRD Asigurări de Viață, disponibilă acum și pentru companii cu 5 până la 20 de angajați

BRD Asigurări de Viață și-a îmbogățit oferta de asigurări de sănătate cu o ofertă dedicată companiilor cu 5 până la 20 de angajați. Oferta anterioară se adresa angajatorilor cu echipe formate din minimum 20 de angajați, iar pentru a răspunde nevoilor actuale a fost necesară diversificarea ofertelor.

„Perioada recentă a atras mai mult decât de obicei atenția angajatorilor asupra importanței stării de sănătate a angajaților lor. În acest context, în care sănătatea a devenit o prioritate a realității actuale, am adaptat asigurarea de sănătate de grup existentă. Acum poate fi inclusă de companiile cu minimum 5 angajați în pachetul de beneficii oferite acestora. Păstrăm și pentru această variantă de asigurare acoperirea în mod excepțional a riscului de spitalizare în cazul infectării cu COVID-19”,  a declarat Arnaud de la Hosseraye, Director General BRD Asigurări de Viață. 

Asigurarea de sănătate BRD MedCare pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii este disponibilă prin rețeaua de agenții BRD, în 3 pachete de asigurare: Esențial, Confort și Premium. Fiecare dintre cele 3 pachete oferă angajaților acces la:

  • Servicii medicale disponibile în interiorul spitalelor, în cadrul rețelei MedLife și în afara acesteia, pentru spitalizare, intervenții chirurgicale, naștere și afecțiuni grave;
  • Servicii medicale în ambulatoriu oferite conform pachetului de asigurare selectat, prin decontare directă cu partenerul medical MedLife. Acestea cuprind: control medical anual preventiv, consultații de medicină generală și de specialitate, analize de laborator, imagistică, proceduri medicale, recuperare medicală, vaccinări, servicii stomatologice conform pachetului de asigurare.

Oferta are multe alte avantaje pentru angajatori precum:

  • Cele trei pachete de asigurare pot fi oferite selectiv, în funcție de nevoile angajaților companiei și de bugetul angajatorului;
  • Frecvența de plată poate fi: anuală, semestrială, trimestrială sau lunară;
  • Angajații beneficiază de un Call-Center dedicat pentru accesarea serviciilor medicale și consiliere telefonică permanentă, în cazuri de necesitate medicală.
  • Consultanţă specializată, în alegerea pachetului optim de asigurare;
  • Deductibilitate fiscală atât pentru angajat, cât şi pentru angajator.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0