Banca Transilvania lanseaza #GoodVibesOnly, campanie de reduceri şi beneficii

Banca Transilvania lanseaza #GoodVibesOnly, campanie de reduceri şi beneficii

Banca Transilvania a lansat #Goodvibesonly, cea mai mare campanie de shopping bancar online BT de până acum. Aceasta are loc pe parcursul a zece zile, în perioada 2 – 12 iunie a.c., pe siteul BT, iar stocurile sunt nelimitate. Banca vine cu reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii ale Grupului Financiar Banca Transilvania, cum ar fi creditul imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, cardul de cumpărături STAR, leasing auto, aplicaţia BT Pay, finanţare prin BT Direct etc.

Ce includ ofertele #GoodVibesOnly?

  • Creditul imobiliar/ipotecar în lei pentru achiziţie sau refinanţare împrumut de la altă bancă: dobânda variabilă IRCC + 2,55%, în prezent 4,99% (faţă de marjă standard a băncii, de 2,95%, respectiv 3,25% pentru cine nu primeşte venitul în cont BT); comision zero pentru analiza şi evaluare; 15% discount la cumpărături pe www.vivre.ro de cel puţin 300 de lei.
  • Creditul de nevoi personale Practic BT cu asigurare de viaţă şi şomaj, în lei: dobânda fixă de 7,99% (faţă de 10,5% sau 9,5%); comision de analiza zero; 15% discount la cumpărături pe www.vivre.ro de cel puţin 300 de lei.
  • Pachet de produse: credit pe cardul de cumpărături STAR Forţe şi creditul Practic BT cu asigurare de viaţă şi şomaj, cu dobândă fixă în lei: dobânda fixă este de 7,49% (faţă de 10,5%); comision de analiza zero; 120 de puncte STAR la primirea creditului pe card, plus 30 de puncte STAR pentru înrolarea cardului în aplicaţia BT Pay şi realizarea unei plăti cu telefonul, plată care trebuie făcută până în 31 iulie a.c.; 15% discount la cumpărături pe www.vivre.ro de cel puţin 300 de lei. Oferta este valabilă inclusiv în cazul în care clienţii au deja un card de cumpărături STAR Forţe sau un credit Practic BT şi vor să acceseze acum pachetul.
  • 100 de puncte de loialitate pentru cardul de cumpărături STAR Forte, echivalentul a 100 de lei. Beneficiul va fi suplimentat cu 30 de puncte STAR la înrolarea în BT Pay şi după primă plată cu telefonul, plată care trebuie făcută până în 31 iulie a.c.;
  • 30 de puncte pe cardul de cumpărături STAR Gold emis în această campanie, la înrolarea în BT Pay şi după primă plată cu telefonul, plată care trebuie făcută până în 31 iulie a.c. Taxa de emitere a cardului este zero.
  • Credit în contul curent overdraft: dobânda este de 10% (faţă de 17%);
  • Cardul BT cu poză: comision zero de emitere;
  • Leasing auto pentru persoane fizice, în lei, pentru autoturisme noi de la dealeri autorizaţi din România: 4,99% dobânda (faţă de 7,9%);
  • Vouchere de cumpărături Flanco în valoare de 100, respectiv 200 de lei pentru fiecare împrumut prin BT Direct;
  • Oferte speciale pentru asigurările oferite de partenerii BT: scutirea de la plata primei de asigurare corespunzătoare celei de-a 12 luni din primul an de contract – pentru produsul oferit de Aegon, Aegon Fii Sigur – şi 50% reducere în primul an la prima de asigurare imobil oferită de Groupama, în cadrul unui credit imobiliar accesat în cadrul campaniei.

Campaniile de shopping bancar online au fost lansate în România de Bancă Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii pentru actualii şi viitorii clienţi ai băncii. Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lungă zi, Fii golgheter cu STAR, O dată la patru ani şi, cea mai nouă, Good Vibes Only sunt conceptele inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători. #GoodVibesOnly şi-a propus să vină cu #staredebine pentru cei care au planuri în perioada următoare şi au nevoie de finanţare.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0