CEC Bank acordă 1 din 4 credite în rețeaua băncii într-o experiență digitală

CEC Bank acordă 1 din 4 credite în rețeaua băncii într-o experiență digitală

CEC Bank a introdus, pe parcursul anului trecut, fluxurile ce permit procesarea 100% digitală a cererilor de credite negarantate (creditul de nevoi personale, overdraftul și cardul de credit), astfel încât, în prezent, 1 din 4 credite acordate în unitățile noastre teritoriale este oferit într-o experiență digitală.

“Experiența digitală asigură, într-un singur flux unic de până la 30 de minute, deschiderea pachetului de cont curent, activarea soluției de mobile banking, inițierea emiterii cardului de debit, aprobarea creditului și depunerea banilor în contul clientului. Îmbunătățirea experienței clienților noștri se bazează pe o abordare omnichannel, pe simplitate și conveniență în procesarea solicitărilor indiferent de canalul de interacțiune, dar mai ales pe mai mult timp acordat de către colegii noștri pentru înțelegerea nevoilor și consilierea celor mai potrivite decizii pentru un viitor financiar mai bun”, a declarat Gabriel Pralea, Director Directia de Administrare a Rețelei Teritoriale, CEC Bank.

CEC Bank a introdus etapizat, pe parcursul anului 2022, în peste 500 de unități, fluxul 100% digital pentru procesarea cererilor de credite negarantate și de deschidere a pachetelor de cont curent. Până la finalul anului 2023, banca își propune să extindă implementarea fluxului în întreaga rețea de unități teritoriale, astfel încât circa 40% din totalul creditelor negarantate să fie procesate 100% digital.

“CEC Bank este o bancă românească în care produsele și serviciile pot fi accesate atât prin rețeaua fizică de unități – cea mai extinsă din România (peste 1.000), cât și prin canalele digitale ale băncii – 100% online, fără drumuri la bancă. Pe de altă parte, suntem conștienți că avem și rolul nostru social: să oferim servicii financiare pentru toți românii – inclusiv cei care nu sunt în segmentele premium targetate în general de operatori și să contribuim la creșterea educației și incluziunii financiare din România. De aceea, mizăm pe o abordare hibridă, ce aduce laolaltă simplitatea, rapiditatea și debirocratizarea, facilitate de adopția tehnologică cu nevoia de interacțiune directă și consiliere pe care cei mai mulți dintre noi o resimțim, mai ales atunci când facem alegeri financiare importante pentru viitorul nostru și a celor dragi”, adăugat Pralea.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0