CEC Bank lansează două pachete atractive, destinate persoanelor fizice

CEC Bank lansează două pachete atractive, destinate persoanelor fizice

CEC Bank îşi extinde gamă de produse şi servicii bancare prin lansarea a două noi pachete operaţionale: Pachetul “Beneficiu Plus”, destinat persoanelor fizice majore şi Pachetul “Independent Plus”, dedicat minorilor cu vârste cuprinse între 14 şi 18 ani. În completarea pachetelor de bază, noile soluţii de gestionare a lichidităţilor includ acum şi serviciul CEC Bank Mobile Banking. Lansat la începutul anului, acest serviciu reuneşte principalele beneficii aşteptate de clienţi: simplitate, accesibilitate şi tehnologie modernă.

Astfel, pachetele “Beneficiu Plus” şi “Independent Plus” conţin următoarele produse şi servicii:

– Contul curent în lei;

– Cardul de debit cu circulaţie internaţională, ce permite tranzacţii securizate pentru comerţ electronic prin serviciul 3D Secure şi plata facturilor de utilităţi în reţeaua de ATM-uri CEC Bank;

– Serviciul de Internet Banking CEConline;

– Serviciul Info SMS;

– Serviciul CEC Bank Mobile Banking.

Suplimentar, Pachetul “Beneficiu Plus” include şi Serviciul Direct Debit Intrabancar.

Pachetele operaţionale ”Beneficiu Plus” şi ”Independent Plus” se adresează atât clienţilor actuali ai băncii, cât şi clienţilor noi, oferind beneficii multiple: costuri reduse, documentaţie simplificată, securitate sporită a tranzacţiilor efectuate.

Prin serviciile Internet Banking CEConline şi CEC Bank Mobile Banking, clienţii beneficiază de mobilitate, confort şi securitate, dar şi de economie de timp şi de bani, prin reducerea cu 50% a comisioanelor percepute faţă de cele standard. În plus, cu ajutorul serviciului Info SMS, clienţii sunt în permanenţă informaţi despre tranzacţiile efectuate pe card şi soldul disponibil, prin intermediul mesajelor primite pe telefonul mobil.

La sfârşitul fiecărei luni se reţine automat din contul curent valoarea comisionului lunar de administrare a pachetului în cauză – „Independent Plus” – 4,4 lei/lună şi „Beneficiu Plus” – 6,9 lei/lună.

„Din anul 2015, momentul lansării pachetelor de produse şi servicii destinate clienţilor persoane fizice, aproape 50.000 clienţi CEC Bank au optat pentru această soluţie simplă, integrată şi avantajoasă de gestionare a banilor. Ne bucurăm să extindem această gamă prin includerea noului serviciu CEC Bank Mobile Banking, o soluţie de ultima generaţie, eficientă şi avantajoasă, ce aduce un plus de accesibilitate şi siguranţă în gestionarea disponibilităţilor băneşti”, a declarat Radu Gratian Gheţea (foto), Preşedinte Director General CEC Bank.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0