Comerţul online rămâne motorul de creştere pentru piaţa de curierat

Lucian Aldescu_1

DPD România, parte a grupului DPD, a livrat anul trecut 4,8 milioane de colete, cu 27% mai mult decât în 2013. Creşterea volumelor s-a datorat în principal comerţului online şi a fost în linie cu creşterea cifrei de afaceri şi a profitului, a anunţat Lucian Aldescu, CEO DPD România, într-o conferinţă de presă.

DPD România a încheiat anul 2014 cu profit de 3,7 milioane lei, în creştere cu 27% faţă de 2013, afacerile companiei situându-se anul trecut la o valoare de 75,5 milioane lei, cu 14% mai mult decât în anul anterior.

Potrivit reprezentanţilor companiei, principalele motoare de creştere din 2014 au fost noile servicii dedicate clienţilor B2C, soluţiile logistice integrate, comerţul online şi creşterea portofoliului de clienţi internaţionali care au optat pentru serviciile pe care DPD le oferă în România. La acestea se adaugă siguranţa operaţională şi financiară oferită de grupul DPD, lider european în curieratul rutier.

Segmentul B2C are o pondere de 50% din business-ul companiei.

Pentru 2015, DPD estimează afaceri de peste 100 milioane lei, în creştere cu peste 30% faţă de 2014, în contextul unui planul investiţional în valoare de 15 milioane de euro, demarat în 2014, care setează ca ţintă pentru 2020 poziţia de lider pe piaţa de curierat în zona Balcanilor.

„2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice şi un start bun pentru următorii 5 ani, în care DPD România urmează să joace un rol important în această regiune. Creşterile înregistrate anul trecut la nivel de venituri, volume şi profit se datorează în primul rând sprijinului şi suportului grupului DPD. Aceste rezultate nu sunt întâmplătoare, ele reprezintă investiţiile susţinute din ultimii ani dar şi munca întregii echipe DPD România, de la echipa de management până la curierii din teren. Toate acestea s-au concretizat în ceea ce reprezintă DPD astăzi: o companie puternică, o echipă unită şi rezultate foarte bune. Anul 2014 mă face să fiu încrezător în atingerea obiectivelor şi viziunii GeoPost în regiune.Vom continua să inovăm şi să creăm servicii cât mai convenabile şi flexibile pentru clienţi, devenind astfel parteneri de încredere ai acestora“, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Compania a anunţat şi un nou nume pentru DPD în Europa: DPDgroup care va avea o nouă strategie de poziţionare şi comunicare cu partenerii şi clienţii săi şi un nouslogan: DPD – your delivery experts.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0