-->

Cursuri Creative: În 2021, focusul companiilor a fost pe ABC-ul digital

Cursuri Creative: În 2021, focusul companiilor a fost pe ABC-ul digital

Al doilea an de pandemie a fost cel în care majoritatea clienților agenției Cursuri Creative s-au orientat către training-urile pentru digitalizarea forței de muncă. Fie că au beneficiat de bugete susținute din proiecte finanțate cu bani europeni, fie că au avut ca obiectiv creșterea productivității, companiile din România au alocat mai mulți bani pentru pregătirea angajaților în utilizarea computerului. Cele mai accesate cursuri au fost cele pentru obținerea Permisului European de Conducere a Calculatorului (ECDL).

2021 a fost un an în care agenția Cursuri Creative și-a diversificat portofoliul cu o serie de 5 cursuri noi dedicate ABC-ului în tehnologie. Prin recunoașterea calității de Centru acreditat de testare ECDL, agenția a intrat pe o nișă nouă, cea a elevilor de liceu și a funcționarilor publici care au nevoie de obținerea unui permis recunoscut internațional.

Cele 5 cursuri sunt adresate adulților (ECDL Start și ECDL Standard), profesorilor (Pedagogie digitală) și elevilor (ECDL Profil Start BAC și ECDL Profil BAC). Programele de training au ca scop înțelegerea și utilizarea cu profesionalism a principalelor programe cuprinse în pachetul Microsoft Office: Word, Excel, Power Point și Acces, la care se adaugă module specifice de marketing digital.

Această nouă direcție de training ne-a crescut numărul de cursanți cu aproximativ 300 de persoane în ultimele luni ale anului 2021. Dincolo de nevoia de a avea cunoștințele necesare folosirii programelor de bază în lucrul pe calculator, oferirea unor certificări recunoscute național și internațional ne-a dat posibilitatea de a accesa proiecte de training de dimensiuni mari, oferite de organizații din domeniul privat sau de stat” spune Bianca Preda, managerul agenției de training.

În primele luni de la obținerea autorizațiilor ANC și ECDL, agenția s-a implicat ca furnizor în mai multe proiecte, devenind partener de formare pentru ONG, instituții de învățământ și companii mici și mijlocii.

Domeniile conexe de pregătire au avut și ele o creștere în ponderea vânzărilor Cursuri Creative. Începută în 2020, tendința de digitalizare și extinderea în zona de e-commerce a companiilor mici, s-a manifestat printr-o participare mai mare a antreprenorilor sau freelancerilor la cursurile de marketing digital, comunicare, copywriting sau webdesign. În acest caz, nevoile specifice ale participanților au determinat mărirea portofoliului agenției cu un alt tip de training – 1to1.

Digitalizarea nu mai este un simplu cuvânt în vocabularul organizațiilor. Ea a devenit o urgență pentru mulți antreprenori, iar calea cea mai scurtă de a înțelege acest domeniu a fost participarea la cursurile de marketing digital sau construcție de site-uri pe platforma WordPress. Pentru aceștia am creat programe exclusive de pregătire, de tipul 1to1, unde pot afla răspunsuri la problemele lor specifice, asistați de trainer” spune Bianca Preda, managerul agenției de training.

Pentru 2022 agenția și-a propus să crească numărul participanților la programele de comunicare digitală și să devină partener în proiectele care au ca scop creșterea nivelului de competențe tehnologice în rândul angajaților.

Agenția Cursuri Creative are un număr total de 30 de formatori care livrează cursuri în diverse domenii de activitate iar 7 dintre aceștia susțin programe de formare în domeniul digital.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0