De Black Friday 2017, valoarea medie a unei tranzacţii cu Bonus Card, s-a dublat faţă de anul trecut

De Black Friday 2017, valoarea medie a unei tranzacţii cu Bonus Card, s-a dublat faţă de anul trecut

Posesorii de Bonus Card au cheltuit cu 10% mai mult anul acesta, în perioada 17-19 noiembrie, comparativ cu perioada Black Friday de anul trecut (18-20 noiembrie), volumul total de tranzacții urcând la 15 milioane de lei. Mai mult, anul acesta, clienții Garanti Bank au avut un apetit mai mare pentru cumpărături de Black Friday, valoarea medie a unei tranzacții ajungând la 519 lei, dublu față de anul trecut.

În perioada 17-19 noiembrie, posesorii de Bonus Card și-au folosit cardurile cu preponderență pentru a achiziționa produse electronice (70%), dar și pentru casă și gradină (10%), îmbrăcăminte și încălțăminte (5%) și aparate foto (5%).

Pe măsură ce mediul online s-a dezvoltat în ritm accelerat și magazinele partenere Bonus Card și-au diversificat ofertele, inclusiv comportamentul clienților Garanti Bank s-a ajustat. Prin urmare, tranzacțiile online au înregistrat o creștere exponențială, de la an la an. Astfel, dacă anul trecut, de Black Friday, 35% din sumele tranzacționate au fost efectuate pe internet, în 2017, ponderea acestora în volumul total tranzacționat a depășit 60%, pentru prima dată fiind efectuate mai mai multe achiziții online decât offline.

În plus, ca urmare a extinderii rețelei de parteneri Bonus Card, 88% dintre cumpărăturile de Black Friday, în perioada 17-19 noiembrie, au fost efectuate de către clienții Garanti Bank în magazinele partenere, față de aproximativ 55% anul trecut.

Scopul nostru este de a îmbunătăți și a simplifica viața clienților noștri și suntem bucuroși că Bonus Card continuă să fie unul dintre instrumentele de plata preferate pentru cumpărături. În fiecare an, din ce în ce mai mulți clienți folosesc Bonus Card, iar rețeaua noastră de magazine partenere continuă sa se extindă. Apetitul pentru plăți online este evident, motiv pentru care am și lansat o campanie dedicată în acest sens. Astfel, pe lângă avantajele Bonus Card cu care s-au obișnuit deja, clienții beneficiază de 3 rate la orice plată online în lei și, desigur, pot face cumpărături în mai mult de 3 rate la partenerii Bonus Card. De-a lungul anilor, beneficiile Bonus Card s-au înmulțit, în corespondență directă cu apetitul în continuă creștere al clienților pentru cumpărături sigure. Vom continua strategia de dezvoltare a Bonus Card și de a veni în întâmpinarea clienților cu tot mai multe avantaje, atunci când îl folosesc”, a declarat Emre Unal (foto), Director Carduri, Garanti Bank.

Bonus Card este un instrument avantajos de plată de pe piață, atât pentru deținătorii de carduri, cât și pentru comercianți. Clienții pot acumula bonus de fiecare dată când efectuează o tranzacție prin intermediul cardului, pe teritoriul României sau în afara acesteia. Bonusul reprezintă bani pe care aceștia îi pot folosi mai apoi în magazinele partenere, pentru cumpărături gratuite. De asemenea, clienții pot alege să plătească în rate fără dobândă, beneficiind de flexibilitate în alegerea numărului de rate, în funcție de nevoile personale.

Garanti Bank România face parte din Grupul financiar-bancar Garanti România, care reunește și Garanti Leasing (marca sub care funcţioneazăcompania Motoractive IFN SA) și Garanti Credite de Consum (marca sub care funcţionează Ralfi IFN SA).

Garanti Bank este deținută de către Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), a doua cea mai mare bancă privată din Turcia. TGB este o bancă universală cuservicii de top în toate segmentele de business. Banca deservește peste 14,5 milioane de clienți în zonele corporate, comercial, întreprinderi mici șimijlocii, dar și retail, oferind servicii financiare integrate. Grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) este acționarul majoritar al TGB.

Garanti Bank România oferă o serie de produse și servicii de calitate pentrutoate segmentele de business: retail, IMM și corporate, și este una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală.

Prezentă în România din 1998, banca a dezvoltat un portofoliu solid de cliențiși și-a extins prezența națională prin sucursale și canale alternative, ajungândla o rețea extinsă de bancomate inteligente care pot fi folosite de oricine, nudoar de clienții băncii, pentru tranzacții cu sau fără card.

La sfârşitul lunii septembrie 2017, Garanti Bank România se situa pe poziţia a 10-a în topul instituţiilor de credit constituit după active, cu o cotă de piaţă în creştere, de 2,33%.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0