Depanero anunţă că a depășit un milion de clienți

Depanero anunţă că a depășit un milion de clienți

Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, a depășit un milion de clienți care au beneficiat de servicii de consultanță și reparații pentru produse defecte. Compania estimează că va trece de 1,1 milioane de clienți până la finalul anului.

Depanero are în portofoliu 62 de branduri și oferă lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți. De la începutul anului, compania a adăugat 15 branduri noi în portofoliu.

„Avem în permanență discuții cu nume importante din piață și cu branduri care acum intră în România pentru a extinde baza de clienți, însă numărul acestora nu reprezintă un target în sine. Important este să construim un portofoliu cât mai cuprinzător, astfel încât să le oferim clienților siguranța că Depanero are expertiza să le ofere cele mai bune servicii”, declară Cristina Crangus, director comercial Depanero.

Cel mai bun timp mediu de reparație din România raportat la numărul de branduri și mixul de categorii de produse, flota proprie de autovehicule și rețeaua națională de tehnicieni care oferă servicii la domiciliu au contribuit la depășirea unui milion de clienți pentru Depanero de la înființarea companiei, în 2011, și până în prezent.

„Pentru 9 din 10 români din mediul urban, timpul de remediere a defecțunilor este principalul argument în alegerea service-ului. De aceea am investit continuu în eficientizarea acestui indicator, prin extinderea echipei și specializarea tehnicienilor”, spune Adrian Antohi (foto), director general Depanero.

Pentru a susține activitatea în teren a tehnicienilor care oferă servicii la domiciliu destinate reparațiilor echipamentelor electrocasnice mari, Depanero operează propria flotă auto de peste 50 de autovehicule, în sistem de leasing operațional.

„Suntem singura companie de service cu prezență națională și angajați în fiecare județ, iar flota de mașini este folosită de echipele care asigură intervenții la domiciliile clienților”, declară Irina Mincinopschi, director general adjunct Depanero.

Pe lângă cei 50 de tehnicieni de teren, Depanero mai are peste 100 de tehnicieni care lucrează în sediul central din București, precum și o echipă de customer care formată din 50 de persoane, incluzând angajații din call center. În total, Depanero are aproximativ 300 de angajați.

Depanero este cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile. Compania Depanero are prezență la nivel național, cu angajați proprii, acoperind aproape toate județele țării. Cei aproximativ 300 de angajați ai companiei au mii de ore de experiență de service și pregătire profesională, precum și mii de ore de relații cu clienții acoperind majoritatea categoriilor de produse de folosință îndelungată, cum ar fi: telefoane mobile, tablete, IT, electronice, electrocasnice mici și mari etc.

Depanero oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție cât și pentru cele în post-garanție, pentru acestea din urmă oferind garanție la reparație. Depanero livrează lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți.

Potrivit datelor Ministerului de Finanţe, compania Depanero, fondată în 2012, a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 5,23 milioane euro, cu peste 43% mai mult decât în anul precedent, dar cu pierderi de 1,35 milioane euro, cu peste 50% mai mari decât în anul precedent. La finalul anului trecut, echipa Depanero număra 268 de salariaţi.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0