eMAG lansează programul „Deschide România”

eMAG lansează programul „Deschide România”

eMAG lansează programul „Deschide România”, care oferă producătorilor locali posibilitatea listării produselor în platforma eMAG Marketplace. De program vor beneficia aproximativ 400 de producători locali în primul an, iar investiţia iniţială va ajunge la peste 1 milion de lei.

„Pentru micii antreprenori români înscrierea în eMAG Marketplace reprezintă oportunitatea de a accesa milioane de potenţiali clienţi, iar pentru aceştia din urmă, cumpărarea produselor româneşti pe care şi le doresc, simplu şi rapid, indiferent de locul din ţară în care ele sunt fabricate. Ei vor sprijini astfel micii producători şi tradiţiile meşteşugăreşti. O cerere crescută va aduce şi noi locuri de muncă, iar astfel impactul acestui proiect în cadrul comunităţilor va fi unul de durată”, a declarat Florin Filote (foto), Director eMAG Marketplace.

Un avantaj al programului este piaţa de milioane de clienţi pe care producătorii locali o vor putea accesa odată cu listarea în eMAG Marketplace. Se vor aplica şi comisioane mai mici, în medie cu 50% faţă de cele standard, iar ONG-urile înscrise în proiect vor beneficia de comision 0%.

Produsele din program vor fi semnalizate pe site şi în aplicaţia mobilă eMAG cu logoul „Deschide România”, pentru a fi identificate uşor. În noul proiect vor fi implicaţi treizeci de angajaţi eMAG, care vor oferi producătorilor suport pentru respectarea cerinţelor legale în ceea ce priveşte producţia, documentarea şi comercializarea online a produselor.

În „Deschide România” se pot înscrie mici producători, ONG-uri cu activităţi de producţie din care se autofinanţează şi PFA-uri care realizează produse meşteşugăreşti, indiferent de domeniul de activitate şi cu excepţia industriei alimentare. Comercianţii care doresc să vândă pe platforma eMAG Marketplace în cadrul programului „Deschide România” trebuie să producă exclusiv în România, cu respectarea tuturor normelor şi prevederilor legale, iar cifra de afaceri a acestora poate să fie de până la cinci sute de mii de lei, înregistrată în ultimul an fiscal încheiat.

Pentru primul an, eMAG estimează că aproximativ patru sute de producători se vor înscrie în proiect şi vor lista în jur de cincizeci de mii de produse, iar platforma va genera pentru aceştia vânzări de peste paisprezece milioane de lei. În prezent, în eMAG Marketplace există treizeci şi doi de producători locali cu cifră de afaceri de până la cinci sute de mii de lei, cu peste cinci mii de produse, listate în nouăzeci şi opt de categorii. Cumulat, până acum, aceştia au înregistrat vânzări de peste şase sute de mii de lei. În următorii cinci ani de la lansarea „Deschide România”, comercianţii înscrişi în program vor cumula, prin intermediul platformei eMAG Marketplace, vânzări de o sută de milioane de lei.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0