First Bank trece în următoarea etapă a digitalizării și lansează o nouă aplicație de mobile banking

First Bank trece în următoarea etapă a digitalizării și lansează o nouă aplicație de mobile banking

O nouă aplicație de mobile banking, care cuprinde funcționalități unice pe piața națională, a fost lansată de First Bank în urma unui proces de transformare care a durat un an și jumătate și care a avut obiectivul de a oferi tehnologie cu o dimensiune umană, ceea ce reprezintă în același timp și misiunea băncii.

Noutățile aplicației sunt autentificarea cu un grad avansat de securitate, interfața intuitivă, bazată pe obiceiurile de navigare ale clienților, și regimul lipsit de obligații al acesteia, aplicația cât și pachetul premium My Liber fiind complet gratuite în următoarele șase luni.  După această perioadă, ele rămân gratuite pentru toți clienții care optează să își încaseze veniturile recurente de cel puțin 4500 de lei în contul First Bank. Pentru toți ceilalți clienți, costul de administrare după această perioadă va fi de 35 de lei pe lună, un preț cu adevărat competitiv având în vedere beneficiile premium.

Sunt posibile toate operațiunile bancare obișnuite, precum deschiderea de conturi curente de pe telefonul mobil, fără a fi necesare vizite la unitățile bancare, transferuri, plăți, notificări Push, iar acestea sunt completate de emiterea gratuită a unui card VISA Platinum, retrageri de numerar fără comisioane de la bancomate, asigurare de călătorie gratuită și acces gratuit in business lounge-uri.

 „O aplicație pare a fi doar ceea ce observăm la prima vedere: o interfață care ne permite să efectuăm operațiuni bancare de pe telefonul mobil. Pentru a o face diferită și tot mai adaptată la nevoile clienților, există o parte nevăzută, care presupune cercetare, automatizare, o transformare completă a proceselor interne care permit aplicației să devină atât de rapidă și ușor de utilizat. Lansarea acestei aplicații marchează un nou pas în procesul nostru de digitalizare și demonstrează încheierea unei părți a călătoriei noastre spre a deveni un partener tehnologic cu o dimensiune umană pentru clienții noștri. Suntem foarte mândri că putem să oferim acest serviciu competitiv, care poate însemna o schimbare reală”, a declarat Henk Paardekooper, CEO First Bank.

First Bank a conceput interfața aplicației pe baza unor studii interne cu privire la obiceiurile clienților în utilizarea telefonului mobil în general și nu doar a aplicațiilor bancare. Aceasta integrează în funcționalitățile sale gesturile obișnuite, precum derulare, glisare, tap, făcând ca aplicația să fie foarte intuitivă și crescând viteza în utilizare.

Utilizatorii își pot începe călătoria digitală de oriunde și oricând, prin intermediul unui demers online simplu care respectă prevederile legale.

Înrolarea online permite First Bank să verifice identitatea unui client prin intermediul validării documentelor de identitate emise de autorități și al imaginilor de identificare în timp real. Acesta este un mare pas înainte în planul de digitalizare al First Bank.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0