Fundația Comunitară București și ING Bank au ajutat până în prezent aproape 11.000 de persoane vulnerabile din 22 de județe

Fundația Comunitară București și ING Bank au ajutat până în prezent aproape 11.000 de persoane vulnerabile din 22 de județe

  • ING Bank și clienții săi au donat până în prezent peste 840.000 RON pentru grupuri de persoane vulnerabile, printr-un program implementat cu Fundația Comunitară București,
  • Fondul de Urgență a oferit ajutor și asistență pentru 10.824 de persoane vulnerabile din 22 de județe
  • Campaniei i s-au alăturat și trupa The Mono Jacks și Radio Smart FM pentru promovarea donațiilor pentru Fondul de Urgență.

La scurt timp după instituirea stării de urgență, ING Bank împreună cu Fundația Comunitară București au lansat o campanie de strângere de fonduri prin aplicația HomeBank, care are ca principal obiectiv sprijinirea grupurilor vulnerabile (din punct de vedere social sau medical) afectate direct sau indirect de COVID-19.

Fondul de Urgență a gestionat cei peste 840.000 de lei donați atât de ING Bank, cât și de clienții săi, stabilindu-se un record în suma totală donată de către aceștia prin aplicația Home’Bank – 361.000 lei. Donațiile au ajutat 10.824 de persoane din 22 de județe. Astfel, cu sprijinul rețelei Fundațiilor Comunitare din țară au fost oferite 4.951 de mese calde, 5.559 de pachete cu alimente și 3.122 cu produse de igienă și 508  pachete cu medicamente.

Dincolo de necesitățile medicale urgente pe care ING Bank le-a adresat deja printr-o donație de 1,6 milioane lei, Fondul de Urgență a fost creat pentru a merge dincolo de criza de sănătate, spre nevoile comunităților și grupurilor vulnerabile, cum sunt familiile monoparentale, persoanele în vârstă, copiii din centrele de plasament, persoanele imobilizate, victimele violenței domestice etc.

Campania de strângere de fonduri în Home’Bank continuă

Campaniei de strângere de fonduri în aplicația Home’Bank i s-a alăturat și trupa The Mono Jacks, care a susținut un concert live pe Facebook pentru a ajuta la promovarea inițiativei ING Bank. Peste 24.000 persoane au participat la concertul live susținut de trupă. În plus, Smart FM a difuzat un playlist făcut de angajații ING și mixat special de DJ Antenna pentru a strânge fonduri.

Prima etapă a fondului s-a încheiat pe 18 mai, opțiunea de a dona în Home’Bank rămâne deschisă și în perioada următoare, iar fondurile vor fi destinate nevoilor urgente apărute în comunitățile care au fost finanțate în prealabil prin fond.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0