Garanti BBVA Mobile a înregistrat o creștere record de 61% a numărului de tranzacții  în prima lună de impunere a legilor de distanțare socială

Garanti BBVA Mobile a înregistrat o creștere record de 61% a numărului de tranzacții în prima lună de impunere a legilor de distanțare socială

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a înregistrat o creștere cu 61% a numărului de tranzacții efectuate de clienții săi persoane fizice în perioada 16 martie – 16 aprilie, față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru toate canalele digitale, mobile și online, numărul tranzacțiilor persoanelor fizice a crescut cu peste 36%, în timp ce volumul acestora a urcat cu 25%, comparativ cu aceeași perioadă din 2019.

În aceeași perioadă de referință, clienții de retail ai Garanti BBVA au folosit soluția de mobile banking în special pentru a efectua plăți – 62% din total, o creștere de 5 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.

“Într-o perioadă atât de dificilă, de distanțare socială, aceste cifre arată că aplicația Garanti BBVA Mobile, soluția noastră sigură, intuitivă și premiată pentru funcționalitățile sale, este tot mai folosită de clienții noștri. Aceștia folosesc numerar tot mai rar și se bazează pe canalele noastre digitale pentru a efectua transferuri, pentru a plăti facturi și pentru a face cumpărături online. Aceste evoluții reprezintă o confirmare a strategiei noastre de a pune clientul pe primul loc și de a răspunde rapid nevoilor sale. Ca urmare a acestei strategii, investim constant în canalele noastre digitale și le îmbunătățim fiabilitatea și interfața. În prezent, suntem a șasea bancă din România în ceea ce privește penetrarea canalelor digitale și depunem eforturi în fiecare zi pentru a menține nivelul ridicat de încredere al clienților noștri”, a declarat Anca Motcă –  Director General Adjunct, Garanti BBVA România.

În dezvoltarea canalelor digitale, Garanti BBVA România beneficiază de sprijinul și experiența acționarilor săi. Garanti BBVA Turcia (TGB) are peste 8,7 milioane de clienți digitali activi, în timp ce Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) a ajuns la 33,3 milioane de clienți digitali. Anul trecut, BBVA a fost recunoscută de Forrester Research ca lider mondial în domeniul serviciilor bancare mobile, într-un clasament al aplicațiilor mobile provenind de la 54 de bănci de retail din întreaga lume.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0