Leader Team Broker, partener strategic în România pentru Axa-Global Healthcare pentru al treilea an consecutiv

Leader Team Broker, partener strategic în România pentru Axa-Global Healthcare pentru al treilea an consecutiv

  • 300 de clienți persoane fizice și juridice au ales asigurările de sănătate Axa Global Healthcare
  • Peste 30% din clienții care au interacționat cu consultantul virtual EVA au ales o ofertă de asigurare internațională furnizată de Axa Global Healthcare.
  • Pachetele AXA Global Healthcare acoperă inclusiv serviciile medicale în cazul îmbolnăvirii cu Covid-19.
  • Începând din luna februarie, AXA a introdus în toate pachetele consultanță psihologică.

Leader Team Broker, jucător cheie pe piața asigurărilor din România, a intermediat vânzarea către persoane fizice și companii a peste 300 de polițe de asigurări de sănătate AXA – Global Healthcare,  în cadrul parteneriatului strategic pe care cele două companii îl dezvoltă de trei ani consecutiv. Totodată, 30% dintre românii care au ales să interacționeze cu EVA, primul consultant virtual dedicat polițelor de sănătate lansat de Leader Team Broker anul trecut, au ales o ofertă internațională, furnizată de liderul mondial Axa Global Healthcare.

Leader Team Broker a adus produsele AXA Global Healthcare pe piața din România și le-a integrat în portofoliul său de produse dedicate sănătății în urmă cu trei ani. Parteneriatul strategic dintre cele două companii presupune vânzarea de către brokerul local a polițelor de sănătate cu acoperire internațională emise de AXA – Global Healthcare către persoane fizice și companii din România.

”Din primăvara anului 2019, AXA – Global Healthcare are un parteneriat strategic cu Leader Team Broker, un jucător cheie pe piața românească de asigurări, pentru distribuția locală a planurilor internaționale de asigurări medicale AXA – Global Healthcare. Prin intermediul Leader Team, clienții din România au acces la toate planurile noastre globale de sănătate care răspund unei game largi de preferințe și nevoi pentru piața internațională. Acest parteneriat permite Leader Team să ofere clienților o gamă largă de beneficii, inclusiv consultații medicale virtuale 24 de ore pe zi prin telefon sau video, a doua opinie din partea unui medic, servicii prin intermediul Mind Health, oferite telefonic de către psihologi, sau servicii dedicate de evacuare în caz de urgență medicală. Toate acestea, împreună cu platforma digitală a Leader Team, care facilitează obținerea unei oferte complete prin intermediul consultantului virtual EVA (www.leaderteam.ro), au determinat o dezvoltare puternică a pieței internaționale de asigurări de sănătate din România. Vom continua parteneriatul puternic pe care îl avem și suntem convinși că Leader Team va răspunde în continuare nevoilor specifice ale clienților din România și va sprijini strategia noastră de extindere pe piața românească de asigurări medicale private”, a spus Paul Hawke, Senior Global Sales Manager AXA – Global Healthcare.

Potrivit Leader Team Broker, clienții care au ales o asigurare de sănătate AXA cu acoperire internațională sunt femei și bărbați în egală măsură (50%-50%), vârsta medie este de 38 de ani, iar orașele din care provin cei mai mulți sunt București (peste 95%), Timișoara și Cluj.

Colaborarea cu un brand atât de puternic permite echipei Leader Team să ofere clienților săi o gamă largă de beneficii medicale oriunde în lume. În ultimii ani, românii au devenit tot mai interesați de asigurările de sănătate cu acoperiri extinse, iar prin intermediul parteneriatului strategic pe care îl avem de trei ani cu AXA am adus cele mai bune produse internaționale, cu care am contribuit la creșterea pieței locale a asigurărilor de sănătate, care este într-o continuă expansiune”, a declarat Răzvan Rusu (foto), fondator Leader Team Broker.

Astfel, persoanele sau companiile care apelează la asigurarea medicală AXA pot avea acces la o rețea globală de furnizori medicali, servicii online și telefonice 24/7 și pot găsi soluția potrivită pentru nevoile lor de sănătate oriunde în lume. În funcție de pachetul ales, asigurarea medicală lansată în parteneriat cu AXA are acoperire internațională pentru cancer, boli cronice, Covid-19, operații pe inimă, servicii medicale psihiatrice, servicii dentare, acoperă costurile de spitalizare și tratamentele în ambulatoriu și monitorizarea sarcinii și a nașterii. Adițional, asigurarea de la AXA acopera și toate costurile medicale aferente îmbolnavirii cu Covid-19 (inclusiv testarea).

EVA, primul consultant virtual dedicat asigurărilor de sănătate

Pe fondul accelerării digitalizării, în 2021, Leader Team Broker își concentrează investițiile pentru a dezvolta soluții de accesare online a produselor de asigurare din portofoliul propriu. Anul acesta, investițiile vor fi direcționate către vânzarea  online de asigurări și soluții inovatoare.

În 2020, Leader Team Broker a lansat EVA, primul consultant virtual dedicat asigurărilor de sănătate.

EVA este primul chatbot din România care ajută clienții existenți și potențiali să decidă asupra poliței de sănătate pe care o doresc – internă sau internațională și la ce costuri. În mai puțin de 60 de secunde de la interacțiunea cu EVA, clientul  primește în chat si pe email oferta de sănătate, personalizată pe nevoile sale.  EVA poate fi accesată de orice persoană fizică din România care dorește să se informeze cu privire la termenii și condițiile unei polițe de asigurare de sănătate sau dorește să compare costurile și beneficiile unei polițe de asigurare cu cele oferite de asigurarea clasică de sănătate. Clienții interesați de o poliță de asigurare internațională vor primi, cu ajutorul EVEI, oferta AXA, iar cei interesați de o poliță cu acoperire națională o ofertă Signal Iduna ”, a declarat Alexandra Durbacă, director executiv al Leader Team Broker .

Procedura de interogare a EVEI este facilă, clientul putând intra în dialog cu consultantul virtual atât prin intermediul website-ului companiei, www.leaderteam.ro/EVA. Interacțiunea cu consultantul virtual pentru asigurări de sănătate respectă normele în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, setul de informații necesare de transmis de către un potențial client fiind minimal.

În ultimii ani, asigurările de sănătate au devenit tot mai atractive pentru români. Potrivit Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), piaţa asigurărilor de sănătate a ajuns, în 2020, la 451,45 milioane de lei, o creştere de 18% faţă de anul anterior. Totodată, în 2019, piața a înregistrat un avans de peste 11%.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0