Telekom Banking – adică servicii financiare ambiţioase de la Telekom Romania şi Alior Bank

Telekom Banking – adică servicii financiare ambiţioase de la Telekom Romania şi Alior Bank

Telekom Banking se doreşte a fi cel mai nou proiect financiar digital din România, dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania şi Alior Bank, una dintre cele mai mari bănci din Polonia. Aceste noi servicii se doresc pliate pe nevoile consumatorilor de produse şi servicii rapide, uşor de utilizat, oriunde şi oricând. Vorbim despre o experienţă verificată în Polonia prin cooperarea dintre Alior Bank şi T-Mobile Polonia şi replicată, în sfârşit, după îndelungate runde de negocieri, preparative şi aprobări, şi în România.

Când vorbim despre Telekom Banking, vorbim despre o ofertă de servicii bancare dornică să răspundă așteptărilor fundamentale ale clienților săi; este vorba despre servicii bancare gândite să prețuiască și să valorifice potențialul creativ al clienților săi. Suntem bucuroși că, prin intermediul parteneriatului cu Alior Bank, ne plasăm acum în avangarda serviciilor de banking, simple și ușor de folosit”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

Folosim cele mai bune practici din Polonia, cele mai inovatoare soluții oferite de Alior Bank acolo și dezvoltate în colaborare cu T-Mobile. De asemenea, vreau să evidențiez faptul că oferta finală a fost pregătită de echipa noastră din România, de aceea suntem siguri de faptul că va satisface așteptările și solicitările clienților noștri. Avem planuri ambițioase și suntem convinși de faptul că alături de Telekom Romania le vom împlini și că vom avea succes pe piața românească, unde considerăm că există un potențial foarte mare de dezvoltare. În această primă fază, vom oferi conturi curente, carduri de debit, depozite și un serviciu de schimb valutar online, urmând ca în faza următoarea să lansăm oferta noastră de credite. Nu în ultimul rând vom continua să îmbunătățim în mod constant produsele și serviciile oferite.”, a declarat Celina Waleśkiewicz, Deputy CEO Alior Bank.

Serviciile Telekom Banking sunt lansate gradual, începând cu doi piloni moderni și ușor de folosit – operațiuni zilnice bancare (primare) și o nouă soluție pe piața românească, platforma de Schimb Valutar Online.

Astfel, prin intermediul Telekom Banking, clienții își pot deschide conturi curente în RON, EUR, USD și GBP, pot atașa carduri de debit acestor conturi și pot beneficia de acces 24/7 la fonduri, prin intermediul soluțiilor de internet și mobile banking.

Contul curent poate fi solicitat online, pe www.telekombanking.ro, fie direct prin aplicația pentru mobil sau vizitând unul dintre magazinele Telekom și Germanos. Totodată, procesul inițiat online de deschidere a unui cont poate fi finalizat prin transmiterea gratuită prin curier a documentelor necesare deschiderii contului. Tot prin curier, si tot gratuit, banca poate livra cardurile de debit. Unicitatea deschiderii unui cont în magazin constă în faptul că solicitantul primește cardul pe loc și îl poate utiliza imediat, după semnarea unui acord.

Prin intermediul ofertelor Telekom Banking, clienții care își deschid un cont curent pot beneficia, timp de trei ani, de retrageri gratuite de la orice bancomat, în țară și în străinătate, și de transferuri în lei gratuite, la orice bancă din România, prin intermediul serviciilor online de internet și mobile banking.

Cel de-al doilea pilon al ofertei de lansare de astăzi este platforma de Schimb Valutar Online, prin intermediul căreia clienții beneficiază de un curs de schimb valutar avantajos, pentru zece valute, actualizat în timp real, la un interval de maxim 10 secunde (în timpul zilelor lucrătoare). De asemenea, clienții pot stabili în detaliu condițiile în care vor să efectueze schimburile valutare – de ex., își pot seta data și ora la care doresc să efectueze schimbul valutar și nivelul cursului de schimb la care doresc să se efectueze tranzacția. Nu în ultimul rând, opțiunea “Pay later” (Plătește mai târziu) îi permite clientului să efectueze schimburi valutare fără să aibă întreaga sumă disponibilă. Este necesar să dețină cel puțin 5% din suma tranzacționată, urmând ca în maxim două zile lucrătoare să asigure diferența necesară pentru finalizarea tranzacției.

Cu Telekom Banking, clienții pot beneficia și de o aplicație de mobil modernă – o soluție care se concentrează pe o abordare de tip omnichannel, reprezentând o integrare deplină a aplicației mobile și a platformei de internet banking. Odată cu lansarea platformei Internet Banking, la începutul lunii noiembrie, clienții vor obține o experiență unică, regăsind integrate complet și coerent toate informațiile despre produsele și serviciile folosite de ei.

Aplicația este gratuită, descărcabilă pentru terminale Android şi iOS şi oferă o gamă largă de funcționalități, inclusiv transferuri către alte conturi, folosind coduri QR sau funcția NFC; vizualizarea ultimelor trei tranzacții fără a fi autentificat, plăți P2P etc. Există, de asemenea, posibilitatea de a deschide alte conturi curente, în lei sau valută, direct din aplicația Mobile Banking, de a solicita carduri de debit sau de a crea depozite la termen sau conturi de economii.

La nivel naţional, serviciile Telekom Banking lansate astăzi sunt disponibile online, la www.telekombanking.ro, și vor fi disponibile, gradual, în reţeaua de magazine Telekom şi Germanos. Practic, în următoare lună, în magazinele Telekom și Germanos și ale partenerilor selectați, orice persoană va putea solicita deschiderea unui cont curent și emiterea unui card de debit.

În plus, prin intermediul conceptului bancar ShopinShop corner, introdus în magazine selectate Telekom şi Germanos, vor fi oferite servicii bancare suplimentare, inclusiv produse de creditare. Rețeaua Shop-in-Shop va fi extinsă sistematic pe durata următorului an, țintindu-se un număr de 120 de magazine în care să fie introdus acest concept.

Pe viitor, oferta Telekom Banking va fi completată cu servicii de finanţare a dispozitivelor din oferta Telekom Romania, dar şi cu servicii de tip credite de nevoi personale fără garanții și facilitatea overdraft.

Cei care doresc detalii şi informaţii referitoare la serviciile din oferta Telekom Banking pot apela 0219253 – call center dedicat, disponibil 24/7.

Serviciile bancare sunt oferite de Alior Bank SA Varsovia – Sucursala Bucureşti.

Alior Bank este una dintre cele mai dinamice bănci din Polonia. Cu active de 61,8 miliarde PLN (14,6 miliarde EUR) la sfârşitul lunii iunie 2017, este cea de-a noua cea mai mare bancă din Polonia din punct de vedere al activelor. Alior Bank asigură servicii pentru aproape 4 milioane de clienți, inclusiv peste 180 de mii de companii. Din 2014 Alior Bank face parte din indicele WIG20, care include cele mai mari şi mai lichide companii listate la Bursa din Varşovia.

Începând cu 2014, parteneriatul dintre Alior Bank si T-Mobile Polonia a condus la lansarea T-Mobile Banking Services (T-Mobile Usługi Bankowe) care la sfârşitul lunii iunie 2017 furniza servicii bancare şi de creditare pentru cca. 600.000 de clienţi, persoane fizice şi companii mici.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0