Garanti Bank sprijină oameni şi proiecte deosebite

banci3Virginia Oţel, Communication Leader Garanti Bank, a prezentat în cadrul evenimentului Social Media Summit, organizat de Revista Biz, strategia care i-a ajutat să atragă de-a lungul anilor numeroși fani pe pagina lor de Facebook – Garanti Bank Romania.

Garanti Bank a intrat în urmă cu cinci ani în zona de social media şi are încredere în potentialul acesteia din diverse motive. În anul 2010, pe Facebook, în România, erau 500.000 de conturi. În ianuarie 2011 cifra ajunsese la aproape 2,4 milioane. În acelaşi an, spre sfârşit se puteau număra 3,7 milioane de utilizatori, iar în ziua de astăzi, sunt 7,8 milioane de conturi, adică aproximativ 40% din populaţia ţării. Există o varietate de canale de comunicare, iar întrebarea pe care şi-au pus-o reprezentanţii băncii a fost “Cum să le integreze şi să ofere conţinut relevant și de calitate pentru publicul ţintă?”.

Garanti Bank a început activitatea în social media în 2010 prin lansarea paginii de Facebook, fiind printre primele bănci cu această iniţiativă. În acel moment a fost un act de curaj având în vedere transparenţa absolută de care beneficiază utilizatorii reţelelor de socializare. În octombrie 2011, pagina de Facebook urca pe locul I în categoria “Bănci și servicii financiare” în topul Facebrands.ro. Din acel moment, numărul fanilor a crescut constant.

Garanti Bank s-a folosit în 2012 de creativitatea fanilor pentru a găsi un nume bancomatelor sale inteligente. Denumirea ATM-ului – BancoSmart, este rezultatul campaniei “Nașul Bancomatelor”, organizata pe reţeaua de socializare, castigatorul fiind un fan din Craiova.

În anul 2013, Garanti Bank a fost premiată de către prestigioasa revistă Global Finance pentru „Best Consumer Internet Bank in România” şi „Best in Social Media in CEE Region”. Cele două distincţii au fost acordate în cadrul „2013 World’s Best Internet Banks Competition”. Evaluarea a fost realizată de către un juriu exigent de la Infosys – lider global în consultanţă, tehnologie şi outsourcing, şi de către echipa editorială a Global Finance, pe baza unor criterii precum: importanţa strategiei de a atrage şi deservi clienţii online, succesul în a face clienţii să folosească produsele web, creşterea numărului de clienţi online, varietatea ofertei, dovada tangibilă a beneficiilor câştigate de pe urma iniţiativelor pe internet.

În urmă cu trei ani a fost lansat Garanti TV, o metodă de comunicare cu publicul ţintă, folosit atât pe youtube şi facebook, cat şi în comunicarea internă, pe blogul intern Garanti4All.

Pasul următor, a fost lansarea în toamna anului 2014 a unei noi platforme de comunicare pe pagina de Facebook, numită #CuÎncredere,  proiect ce a contribuit, la începutul acestui an, la cresterea numarului de fani la peste 200.000. #CuIncredere  încearcă să atragă atenţia oamenilor către lucrurile frumoase din România şi să descopere  proiecte deosebite, menite să aibă un impact asupra comunității. Rezultatul a fost unul semnificativ din punct de vedere al interacţiunii, iar banca intenţionează ca şi pe viitor să continue cu acest proiect de promovare a oamenilor cu idei.

În ultimele cinci luni, Garanti Bank a rămas pe primul loc în Top Players, clasament realizat de Zelist Monitor.

„Acest top ne onorează şi ne obligă să păstrăm aceeaşi calitate a conţinutului […], ce trebuie să fie relevant, educativ şi util pentru fanii noştri, astfel încât să avem un impact şi să participăm la procesul de transformare continua a comunitatii”, a dăugat doamna Virginia Oţel.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0