METRO România sărbătorește 25 de ani de la deschiderea primului magazin

METRO România sărbătorește 25 de ani de la deschiderea primului magazin

METRO România sărbătorește 25 de ani de la deschiderea primului magazin în România prin acțiuni dedicate angajaților, clienților și furnizorilor, acestea fiind desfășurate în campania „Povestea METRO ești TU. De 25 de ani”. Campania, mai presus de orice, este despre oameni. Un manifest de recunoștință și mulțumire dedicat angajaților, furnizorilor și clienților care au făcut povestea METRO să fie una despre succes, respect și parteneriate de lungă durată. 17 angajați, mai mult de 1.500 de clienți și peste 20 de parteneri sunt alături de companie de un sfert de secol.

Aniversarea este comunicată printr-o campanie amplă care include un mix de canale de comunicare integrate – interne și externe, atât online, cât și offline, aceasta propunându-și să activeze sentimentul de mândrie și apartenență la valorile METRO România a angajaților, clienților și furnizorilor care sunt alături de companie încă din 1996.

„Această aniversare este dedicată tuturor colegilor noștri din METRO, pentru că ne-au oferit oportunitatea de a lucra zilnic cu oameni implicați și talentați. Clienților noștri pentru faptul că ne-au acordat toată încrederea lor și partenerilor și furnizorilor noștri pentru expertiza cu care ne-au ajutat să satisfacem cele mai exigente cerințe și nevoi ale cumpărătorilor. Le mulțumim și le suntem recunoscători că au contribuit la construirea poveștii de succes a METRO România în acești 25 de ani” a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Aniversarea de anul acesta a fost marcată și printr-o serie de evenimente de sărbătorire, precum evenimentul din 28 septembrie de la Opera Română București. Colegi din METRO dar și reprezentanții Consiliului de Administratie au participat la gala aniversară în care personajele principale au fost cei 17 angajați METRO cu vechimea de 25 de ani în companie, care au fost onorați și aplaudați în acest cadru festiv pentru loialitatea și dedicarea cu care, zi de zi au contribuit la succesul clienților METRO.

Un alt eveniment cadou pentru întreaga echipă METRO va fi un cooking show intern, pe data de 30 septembrie, la care toți angajații METRO sunt invitați să gătească o rețetă, exclusiv cu produse METRO chef, alături de invitatul special – Chef Nico Lontras de la Casa Timiș. Cooking show-ul se desfășoară online, pe platforma Microsoft Teams iar bucătarul invitat va pregăti o rețetă specială de biban de mare la Gastronometro.

Cadouri aniversare sunt trimise către toți clienții METRO dar și către toți partenerii și furnizorii care sunt parte a poveștii de succes de 25 de ani în România.

„De-a lungul timpului, METRO și-a consolidat poziția de lider al pieței de wholesale (en-gros), oferind de 25 de ani performanță și inovație care au contribuit la dezvoltarea și modernizarea comertului din România cu soluții personalizate clienților, experiențe noi de cumpărături, o gamă extinsă de produse accesibile prin programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin”, sisteme performante de logistică și gestionare a mărfurilor dar și platforme de soluții digitale pentru afacerile HoReCa. Prin perspectiva celor 25 de ani, ne-am propus să rămânem prima opțiune a clienților noștri profesioniști, pentru succesul continuu al afacerilor locale ale curajoșilor antreprenori independenți” a adăugat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0