NNC Services devine Partener Platinum HubSpot și își consolidează poziția în topul agențiilor de marketing din Europa de Est

NNC Services devine Partener Platinum HubSpot și își consolidează poziția în topul agențiilor de marketing din Europa de Est

NNC Services, agenție cu peste 14 ani de experiență în consultanță și soluții pentru marketing și comunicare B2B, anunță schimbarea statutului din Partener Gold în Partner Platinum Hubspot, furnizorul celei mai avansate platforme de marketing și vânzări din lume.

Cu mai mult de 86,000 de clienți din peste 120 de țări, Hubspot este liderul pieței de soluții software pentru automatizare de marketing și vânzări. Noul statut acordat NNC Services de către HubSpot are la bază cunoștințele și abilitățile echipei NNC Services, precum și a numeroasele certificări obținute de membrii acesteia. De asemenea, creșterea portofoliului de clienți care au implementat soluția pentru a-și îmbunătății rezultatele, joacă un rol important.

“În cei trei ani de când integrăm HubSpot în operațiunile clienților, am ajutat 20 de companii din domenii diverse de activitate din România, Statele Unite, Polonia și Germania să-și optimizeze procesele și să descopere noi funcționalități pentru a-și îmbunătăți rezultatele. Deși HubSpot este pe lista de priorități pentru investiții a companiilor din Statele Unite și Europa de Vest de peste 10 ani, suntem încântați că tot mai multe companii din România și restul Europei de Est decid să adopte soluții de automatizare. Cu ajutorul clienților noștri, am ajuns la un înalt nivel de performanță, fapt recunoscut prin acest nou statut pe care HubSpot ni l-a acordat – Partener HubSpot Platinum. Încurajăm companiile care vor să obțină transparență și predictibilate pentru programele de marketing și vânzări să adopte Hubspot, soluție recunoscută de Gartner în 2020 ca leader pentru managementul clienților”, declară Alexandra Coțovanu, CEO, NNC Services.

Inbound marketing, conceptul în jurul căruia HubSpot și-a dezvoltat soluția software de automatizare încă din 2006, este unul dintre cele mai creditate curente de marketing contemporan datorită potențialului său de a le oferi potențialilor clienți informații de valoare la momentul optim pentru ca aceștia să ia decizia de cumpărare. Deși România este încă într-un stadiu incipient de asimilare a acestui concept și de aplicare a acestor strategii, NNC Services și-a asumat rolul de pionier în inbound marketing încă din anul 2017.

Companiile din România care au integrat deja platforma HubSpot și vor să se asigure că o folosesc la adevăratul ei potențial pot beneficia până la finalul anului 2020 de un audit gratuit oferit de consultanții NNC Services, înregistrându-se aici: Audit Gratuit Hubspot.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0