Start-up-ul indigen SAM (Software Asset Management) România îşi propune să treacă la etapa de creştere şi expansiune către un brand matur

Start-up-ul indigen SAM (Software Asset Management) România îşi propune să treacă la etapa de creştere şi expansiune către un brand matur

Compania SAM România, care şi-a început efectiv activitatea comercială în luna Februarie a acestui an, având ca ţintă principală oferirea de servicii de consultanţă IT pentru companii de toate dimensiunile, închide 2022 cu rezultate peste așteptări.
Iniţial a lansat un portofoliu de servicii axat pe specializările consultanţilor săi care au o vastă experienţă în licențierea software. Aceștia sunt pionierii conceptului de SAM, realizând primele proiecte Microsoft SAM pentru companiile din România acum 10 ani şi sunt contributiori activi pentru standardul ISO/IEC 19770-1:2012.
Odată cu segmentarea clienţilor şi validarea cerinţelor pieţei, în portofoliul companiei au fost introduse servicii Cisco, Veeam şi VMware complete, precum şi furnizarea de soluţii IT (software, hardware, cloud) pentru transformarea digitală a afacerilor mici şi mijlocii din România.
„Obiectivul nostru pentru primul an de activitate, într-un mediu de business atât de competitiv, a fost să ne găsim direcţia, să descoperim o potrivire a competentelor noastre în piatasi mai ales să nu înregistrăm pierderi.
Cifra de afaceri din acest prim an de activitate a fost realizată doar din servicii de consultanţă şi implementare (servicii SAM – Software Asset Management, audituri de licenţiere Microsoft şi servicii Cisco).
Suntem foarte bucuroşi şi mulţumiţi de realizări, am învăţat, ne-am adaptat pieţei şi am realizat multe obiective într-un timp relativ scurt, care au generat venituri foarte bune.
SAM România este un “start-up” aflat la început de drum, însă rezultatele ne oferă validarea faptului că facem bine lucrurile şi clienţii noştri sunt mulţumiţi de calitatea serviciilor noastre.
Totodată ne oferă încredere în forţele proprii şi ne “obligă” să ţintim mai sus în viitor.
Promitem că vom oferi în continuare servicii de calitate, vom respecta întotdeauna termenele de livrare şi clienţii noştri vor primi suport de clasă superioară”, spune Cătălin Iancu, Founder & CEO.
Pornind de la o bază solidă de clienţi loiali și de la promisiunea de menţinere a unui nivel ridicat de calitate a serviciilor şi a produselor oferite, în următorul an, SAM România îşi propune să treacă de la etapa de companie IT “la început de drum”, la etapa de creştere şi expansiune către un brand matur care să câştige încrederea a cât mai multor clienţi.
Extinderea echipei de specialiști va fi un pas important în creşterea competentelor şi capacităţii de a rezolva cât mai multe probleme ale clienţilor. Acest lucru va ajuta la dezoltarea portofoliului de servicii și la consolidarea poziţiei în piaţă. De asemenea, creşterea echipei va ajuta la creşterea numărului de proiecte şi a numărului de clienţi şi nu în ultimul rând la creşterea cifrei de afaceri prin intermediul unei productivităţi crescute.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0